Kirjoittaja Aihe: Naruto  (Luettu 35806 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chompp

• Jäsen
Vs: Naruto
« Vastaus #60 : 26.12.2007 klo 07:04:03 »
On tätä sarjaa tullut joskus seurattua ja nyt suomennoksen myötä varmaan tartun mangaan uudestaan, mutta animea en varmaankaan enää ala seuraamaan.

Eihän Naruto esim. One Piecelle vedä vertoja, mutta on se ihan ok viihdettä, vaikka taso onkin laskenut ajan myötä. Nyt kun on kulunut jo hieman pidemmän aikaa siitä kun viimeksi narutoa luin niin en enää kunnolla muista mitkä asiat ovat minua sarjassa ärsyttäneet, mutta jotenkin muistelisin niiden liittyneet tarinan kerrontaan. Perusjuoni vaikuttaa hyvältä, mutta Kishimoto ei mielestäni osaa kertoa tarinaa kunnolla vaan tekee välillä ihme "koukkuja", joiden tarkoitus ilmeisesti on pitää yllä lukijan mielenkiintoa, mutta minun kohdallani jotkin tällaiset kohdat saivat vain yksinkertaisesti vihaiseksi.

ACrockett

• Jäsen
« Vastaus #61 : 08.01.2008 klo 20:09:10 »
Onko totta, että Naruto mangaa aletaan julkaista tänä vuonna suomeksi?

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #62 : 08.01.2008 klo 21:07:35 »
On. Me tehdään se. Helmikuussa aloitetaan, puolivälin tienoilla.

Sangatsuman

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #63 : 22.02.2008 klo 19:57:44 »
Eka osa tuli ostettua,selkeä ja hyvä käännös.
Kello- viiden- tee.

mahnu

• Kaikkea uskova skeptikko
  • Uusi jäsen
« Vastaus #64 : 28.11.2008 klo 02:19:22 »
Itse tutustui Narutoon, sattumalta, AMV:n (Anime Music Video) kautta.
Minua jäi kiinnostamaan moinen räiske ja pauke, joten äkkiäkös tuli pari jaksoa katsottua... Ja koukkuun jäin. Hieno juoni ja hahmotkin ovat mielenkiintoisia. Sitäpaitsi olen aina tykännyt ilmavista taisteluista  :)
Naruto mangaa sattuu olemaan vain yksi kirja; se ensimmäinen.

sarjiskeräilijä

• Jäsen
  • Sarjakuvat ovat minulle intohimo.
« Vastaus #65 : 06.12.2008 klo 16:52:12 »
Luin huvikseni kerran Narutoa tuttavan luona ja jäin melkein heti koukkuun. Parasta mangaa mitä olen koskaan lukenut. Minulla ei ole yhtään Narutomangaa, mutta voisin ehkä ostaakin. :)

LadyNancy

• Sammakko Rohvessori
  • Jäsen
« Vastaus #66 : 07.12.2008 klo 17:36:43 »
Itse en ole mangaa lukenut mutta animea olen katsonut. Narutoa kattellessa rentoutuu ja tulee hyvälle mielelle. Naruto hahmosta kuvien perusteella tuli vähän sellanen käsitys ettei oikeen huvita tutustua mutta tutustuttiin kuitenkin. Suosittelen kyllä. Jossainvaiheessa aloitan mangaa lukemaan mutta nyt liikaa sarjoja kesken :D

Olipa kerran

• Uusi jäsen
« Vastaus #67 : 02.02.2010 klo 18:06:22 »
Naruto on munkin lempparimangasarja (huh, pitkä sana :laugh:). Tietäiskö kukaan mistä sais, ku asun tääl kontulas. Niinku vaik itiksest tai kampist?

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #68 : 09.03.2010 klo 21:47:22 »
Naruto on kuin videopeli 1980-luvulta! Näyttääkö se yhdessä vieläkin pelkistetymmän Bleach-sarjan kanssa viitteitä yhä pelimäisemmiksi muuttuvista manga-sarjoista?

Osallistukaa keskusteluun!

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #69 : 20.05.2010 klo 07:25:39 »
Naruto koki kasvupyrähdyksen ja sen kunniaksi Kvaak-arvio sarjan pokkarista 28 on etusivulla!

Hieno juttu, vai mitä olet mieltä Naruto?

Kynnys hypätä kesken kaiken moniosaisten manga-sarjojen kelkkaan voi tuntua korkealta, mutta kustantajat madaltavat sitä pitämällä koko sarjaa säännöllisten uusintapainosten avulla saatavilla.

Suosikkisarja on nyt saapunut taitekohtaan, joten ellet nyt tunne jo Narutoa, on aika katsoa mistä on kyse. Itse olen aina uuden Naruto-pinon käsiin saatuani lukenut ne paperisilppurin nopeudella!

Lisäksi Kishimoto tämän pokkarin sivuilla kertoo peliharrastuksen olleen hänelle tärkeä ja peliharrastus peleistä päätellen on retrohenkistä. Kyllähän minä sen tiesin, kun asiasta tuossa edellisessä viestissäni linkittämässä artikkelissa käsittelin.

Kukas se kissan hännän nostaisi ellei kissa itse...
« Viimeksi muokattu: 20.05.2010 klo 07:35:57 kirjoittanut Jiksi »

OP

• Vieras
« Vastaus #70 : 08.09.2010 klo 17:42:45 »
Todella hyvä sarja. Pitkäksi taitaa tosissaan pyörähtää tämäkin, vaikka ihan alussa kun luin luulin että ei kestäisi näin kauan. Pituudessa ei ole kyllä haittaa laisinkaan, mielellään tällaista tarinaa lukee.
Narutoa en kerää siitä huolimatta, vaikka parhaita keräänkin. Ei ihan yllä parhaiden (OP, FMA, Bleach...) vierelle. Enkä tuhlaa rahojani jokaiseen sarjaan, josta pidän. Vain parhaisiin.
Vauhdikas ja aina pirteä sarja jaksaa hymyilyttää! (=

Epik Feil

• Jäsen
« Vastaus #71 : 09.09.2010 klo 00:31:55 »
Joo, on sitä Narutoa tullut luettua jo vuodesta 2008 kun sitä alettiin suomentamaan, ja luen edelleen. Kysyn itseltäni välillä "miksi?". Se pieni ääni takaraivossani kun toitottaa että Naruto on surkeaa, mielikuvituksetonta, kliseistä mättöä ja kaikenlisäksi äärimmäisen massasarja, jonka fani(tyttö)kanta ärsyttää. Naruto ei edes sisällä ollenkaan hahmoja, jotka olisivat jollain tunnetasolla vaikuttaneet (Gaara ja Kakashi ja Shino ja Kisame on kyllä ihan kivoja). Kai se vaan on, että herra Kishimoto on onnistunut luomaan tarinan, joka tosissaan koukuttaa ja tempaisee sohvaperunan nojatuolista pokkarin sivuille, tai vaihtoehtoisesti TV-ruudun sisään. Lisäksi Naruto-animussa ninjatekniikat on kuuleja.

Olen kyllä sitä mieltä, että Naruto oli paras alkuvaiheessa. Zabuza-episodi ja chuuninkokeet olivat mielenkiintoisia ja Naruton rooli oli kivempi, kun sitä ei vielä hyväksytty kunnolla. Silloin sarjassa oli vielä sitä tiettyä huumoria ja keveyttä, joka saatiin silmänräpäyksessä vaihdettua kuolemanvaaran tuntuun.
Nykyisellään Narutoa vaivaa liika vakavuus ja itsensätoiston aikakauden alku. Ja Sasukesta tulee ärsyttävä emopoika joka voittaa kaikki. Ja vihollisista tulee äärimmäisen tylsiä. Vaikka tosin, mangassa ei (toivon mukaan) ole niitä inhottavia fillereitä, joita animu kuulemma pursuilee.

Toivottavasti Narutosta ei vain tule niin huono kuin väitetään.
Korppi on oikeus.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #72 : 05.10.2011 klo 13:44:20 »
Sais nyt tulla Naruto kaupan hyllylle. Muutaman päivän myöhässä , 'muutaman'..
Mielestäni Shippuuden osio on paljon paljon parempi kuin Naruton lapsuusvuodet. Kerrankin tapahtuu ja vihulaisia ja juonenkäänteitä riitää. (Henk.koht olen tätä mieltä)
Välillä kaikille sarjoille tuttu toisto on oleellinen osa. Se saataa lopettaa kiinnostuksen.
Kliseistä en niin tiedä kun vähän luen mangaa. 'Luke ,minä olen sinun isäsi' ZOMG
Kello- viiden- tee.

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #73 : 17.12.2014 klo 11:47:54 »
Suosikkisarja Naruton päättymistä juhlistetaan Naruto Yosegaki Projectilla. Yosegaki on yleensä paperi tai muu alusta, jolle kirjoitetaan yhdessä terveiset esimerkiksi luokkatoverille, työkaverille tai muulle ystäville eron koittaessa. Nyt siis Naruton lukijoilla on tilaisuus kirjoittaa tai piirtää oma viestinsä. Klikkaa sivun keskellä yläreunassa olevaa Join in Yosegaki -kohtaa ja seuraa ohjeita. Niitä löytyy japanin lisäksi myös englanniksi!

Terveisiä voi lähettää näillä näkymin ainakin tammikuun 7. päivään saakka. Joten pidä kiirettä!