Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mungerot - Saturnuslaiset hyökkäävät! (31.01.2012 klo 12:02:16)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.02.2012, klo 11:50:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
346703 viestiä 8433 aihetta kirjoittanut 5928 jäsentä. Uusin jäsen: macrodeath
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Manga ja anime
| | |-+  Naruto
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 [5] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Naruto  (Luettu 21590 kertaa)
Laura Sivonen
Tunteikas siili
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #60 : 20.12.2007, klo 13:00:23 »

Lainaus Sangatsu Mangan blögistä:
"Kyllä, SE on Naruto. Repikää pelihousunne, "narutoo ei saa kääntää qu englanti on paras" -kansa. Te muut, nauttikaa edullisesta ja ymmärrettävästä viihteestä. :-) Käännöksestä vastaa yli tusinan Yu-gi-oh! -kirjan kimpussa taitojaan hionut Kim Sariola."

Olevat, tulevat ja menevät asialliset keskustelut sarjan englanninkielisestä ja tulevasta suomenkielisestä julkaisusta voi edelleen keskittää tähän ketjuun. Spoilerit, winet, flamet, lollit, trollit ja yhden sanan kommentit voi jatkossakin jättää vaikka tänne.
tallennettu

Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.
Korro
Opiskelia
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #61 : 21.12.2007, klo 18:15:54 »

Omistan naruto mangat 1-10 paitsi osa 2 puutuu : ( mut ihan kiva kun suomeksikin aletaan Narutoa vääntämään/kääntämään.
tallennettu

Hyvinkää? Kuka sinne haluaa? -Salatut elämät
Chompp
Jäsen
Poissa

« Vastaus #62 : 26.12.2007, klo 07:04:03 »

On tätä sarjaa tullut joskus seurattua ja nyt suomennoksen myötä varmaan tartun mangaan uudestaan, mutta animea en varmaankaan enää ala seuraamaan.

Eihän Naruto esim. One Piecelle vedä vertoja, mutta on se ihan ok viihdettä, vaikka taso onkin laskenut ajan myötä. Nyt kun on kulunut jo hieman pidemmän aikaa siitä kun viimeksi narutoa luin niin en enää kunnolla muista mitkä asiat ovat minua sarjassa ärsyttäneet, mutta jotenkin muistelisin niiden liittyneet tarinan kerrontaan. Perusjuoni vaikuttaa hyvältä, mutta Kishimoto ei mielestäni osaa kertoa tarinaa kunnolla vaan tekee välillä ihme "koukkuja", joiden tarkoitus ilmeisesti on pitää yllä lukijan mielenkiintoa, mutta minun kohdallani jotkin tällaiset kohdat saivat vain yksinkertaisesti vihaiseksi.
tallennettu
Tohtori Doom
Jäsen
Poissa

Dead men tell no tales

« Vastaus #63 : 08.01.2008, klo 20:09:10 »

Onko totta, että Naruto mangaa aletaan julkaista tänä vuonna suomeksi?
tallennettu
Antti Valkama
Jäsen
Poissa

« Vastaus #64 : 08.01.2008, klo 21:07:35 »

On. Me tehdään se. Helmikuussa aloitetaan, puolivälin tienoilla.

Sangatsuman
tallennettu
Korro
Opiskelia
Jäsen
Poissa

« Vastaus #65 : 22.02.2008, klo 19:57:44 »

Eka osa tuli ostettua,selkeä ja hyvä käännös.
tallennettu

mahnu
Kaikkea uskova skeptikko
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #66 : 28.11.2008, klo 02:19:22 »

Itse tutustui Narutoon, sattumalta, AMV:n (Anime Music Video) kautta.
Minua jäi kiinnostamaan moinen räiske ja pauke, joten äkkiäkös tuli pari jaksoa katsottua... Ja koukkuun jäin. Hieno juoni ja hahmotkin ovat mielenkiintoisia. Sitäpaitsi olen aina tykännyt ilmavista taisteluista  Smiley
Naruto mangaa sattuu olemaan vain yksi kirja; se ensimmäinen.
tallennettu
sarjiskeräilijä
Jäsen
Poissa

Sarjakuvat ovat minulle intohimo.

« Vastaus #67 : 06.12.2008, klo 16:52:12 »

Luin huvikseni kerran Narutoa tuttavan luona ja jäin melkein heti koukkuun. Parasta mangaa mitä olen koskaan lukenut. Minulla ei ole yhtään Narutomangaa, mutta voisin ehkä ostaakin. Smiley
tallennettu
LadyNancy
Sammakko Rohvessori
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #68 : 07.12.2008, klo 17:36:43 »

Itse en ole mangaa lukenut mutta animea olen katsonut. Narutoa kattellessa rentoutuu ja tulee hyvälle mielelle. Naruto hahmosta kuvien perusteella tuli vähän sellanen käsitys ettei oikeen huvita tutustua mutta tutustuttiin kuitenkin. Suosittelen kyllä. Jossainvaiheessa aloitan mangaa lukemaan mutta nyt liikaa sarjoja kesken Cheesy
tallennettu
Olipa kerran
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #69 : 02.02.2010, klo 18:06:22 »

Naruto on munkin lempparimangasarja (huh, pitkä sana laugh). Tietäiskö kukaan mistä sais, ku asun tääl kontulas. Niinku vaik itiksest tai kampist?
tallennettu
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #70 : 09.03.2010, klo 21:47:22 »

Naruto on kuin videopeli 1980-luvulta! Näyttääkö se yhdessä vieläkin pelkistetymmän Bleach-sarjan kanssa viitteitä yhä pelimäisemmiksi muuttuvista manga-sarjoista?

Osallistukaa keskusteluun!

tallennettu
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #71 : 20.05.2010, klo 06:25:39 »

Naruto koki kasvupyrähdyksen ja sen kunniaksi Kvaak-arvio sarjan pokkarista 28 on etusivulla!

Hieno juttu, vai mitä olet mieltä Naruto?

Kynnys hypätä kesken kaiken moniosaisten manga-sarjojen kelkkaan voi tuntua korkealta, mutta kustantajat madaltavat sitä pitämällä koko sarjaa säännöllisten uusintapainosten avulla saatavilla.

Suosikkisarja on nyt saapunut taitekohtaan, joten ellet nyt tunne jo Narutoa, on aika katsoa mistä on kyse. Itse olen aina uuden Naruto-pinon käsiin saatuani lukenut ne paperisilppurin nopeudella!

Lisäksi Kishimoto tämän pokkarin sivuilla kertoo peliharrastuksen olleen hänelle tärkeä ja peliharrastus peleistä päätellen on retrohenkistä. Kyllähän minä sen tiesin, kun asiasta tuossa edellisessä viestissäni linkittämässä artikkelissa käsittelin.

Kukas se kissan hännän nostaisi ellei kissa itse...
« Viimeksi muokattu: 20.05.2010, klo 06:35:57 kirjoittanut Jiksi » tallennettu
OP
Vieras
« Vastaus #72 : 08.09.2010, klo 16:42:45 »

Todella hyvä sarja. Pitkäksi taitaa tosissaan pyörähtää tämäkin, vaikka ihan alussa kun luin luulin että ei kestäisi näin kauan. Pituudessa ei ole kyllä haittaa laisinkaan, mielellään tällaista tarinaa lukee.
Narutoa en kerää siitä huolimatta, vaikka parhaita keräänkin. Ei ihan yllä parhaiden (OP, FMA, Bleach...) vierelle. Enkä tuhlaa rahojani jokaiseen sarjaan, josta pidän. Vain parhaisiin.
Vauhdikas ja aina pirteä sarja jaksaa hymyilyttää! (=

tallennettu
Epik Feil
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #73 : 08.09.2010, klo 23:31:55 »

Joo, on sitä Narutoa tullut luettua jo vuodesta 2008 kun sitä alettiin suomentamaan, ja luen edelleen. Kysyn itseltäni välillä "miksi?". Se pieni ääni takaraivossani kun toitottaa että Naruto on surkeaa, mielikuvituksetonta, kliseistä mättöä ja kaikenlisäksi äärimmäisen massasarja, jonka fani(tyttö)kanta ärsyttää. Naruto ei edes sisällä ollenkaan hahmoja, jotka olisivat jollain tunnetasolla vaikuttaneet (Gaara ja Kakashi ja Shino ja Kisame on kyllä ihan kivoja). Kai se vaan on, että herra Kishimoto on onnistunut luomaan tarinan, joka tosissaan koukuttaa ja tempaisee sohvaperunan nojatuolista pokkarin sivuille, tai vaihtoehtoisesti TV-ruudun sisään. Lisäksi Naruto-animussa ninjatekniikat on kuuleja.

Olen kyllä sitä mieltä, että Naruto oli paras alkuvaiheessa. Zabuza-episodi ja chuuninkokeet olivat mielenkiintoisia ja Naruton rooli oli kivempi, kun sitä ei vielä hyväksytty kunnolla. Silloin sarjassa oli vielä sitä tiettyä huumoria ja keveyttä, joka saatiin silmänräpäyksessä vaihdettua kuolemanvaaran tuntuun.
Nykyisellään Narutoa vaivaa liika vakavuus ja itsensätoiston aikakauden alku. Ja Sasukesta tulee ärsyttävä emopoika joka voittaa kaikki. Ja vihollisista tulee äärimmäisen tylsiä. Vaikka tosin, mangassa ei (toivon mukaan) ole niitä inhottavia fillereitä, joita animu kuulemma pursuilee.

Toivottavasti Narutosta ei vain tule niin huono kuin väitetään.
tallennettu

Korppi on oikeus.
Korro
Opiskelia
Jäsen
Poissa

« Vastaus #74 : 05.10.2011, klo 12:44:20 »

Sais nyt tulla Naruto kaupan hyllylle. Muutaman päivän myöhässä , 'muutaman'..
Mielestäni Shippuuden osio on paljon paljon parempi kuin Naruton lapsuusvuodet. Kerrankin tapahtuu ja vihulaisia ja juonenkäänteitä riitää. (Henk.koht olen tätä mieltä)
Välillä kaikille sarjoille tuttu toisto on oleellinen osa. Se saataa lopettaa kiinnostuksen.
Kliseistä en niin tiedä kun vähän luen mangaa. 'Luke ,minä olen sinun isäsi' ZOMG
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 4 [5] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: