Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Riad Sattouf Suomessa (11.10.2017 klo 20:36:43)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
23.10.2017, klo 10:38:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459876 viestiä 10207 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Kritiikki ja sarjakuva mediassa
| | |-+  Sarjakuvan mukaan nimetyt bändit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 11 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvan mukaan nimetyt bändit  (Luettu 64939 kertaa)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 24.06.2005, klo 21:59:17 »

Pupu Lihavisto oli kuulantyöntäjä Carl Barksin sarjassa Aku Ankka yleisurheilijana.

Armas-Eetu Hilpari oli se Carlin näköinen keihäänheittäjä jolla oli heinänuha.

"Siellähän on nyt Slits", hyvä Juho Kalevi Juntunen. In the beginning there was rhythm.
tallennettu

lasse
Jäsen
Poissa

« Vastaus #16 : 24.06.2005, klo 22:59:00 »

Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta mainitsenpa tämän nyt kumminkin. Joe Satrianilla on sen niminen levy, kuin "Surfing With the Alien", ja kannessa on Silver Surferin kuva.
lähde: http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm
levyn kansi: http://www.commonsenseaudio.com/satriani.jpg
« Viimeksi muokattu: 24.06.2005, klo 23:01:24 kirjoittanut Lasse » tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #17 : 27.06.2005, klo 14:25:42 »

Olenhan minä tuon täällä maininnut mutta tiesikö Lasse että SS-lehdessä oli joskus planeetta nimeltä Satriani, ja Joen myöhemmällä levyllä oli kappale 'Back to Shalla-Bal' joka viittasi myös Surferiin.

On mulla nuo Satrianin levyt mutta Surferit olen myynyt.
tallennettu

VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Onpa tässä outo juttu.

« Vastaus #18 : 01.07.2005, klo 16:42:33 »

Pupu Lihavisto oli kuulantyöntäjä Carl Barksin sarjassa Aku Ankka yleisurheilijana.

On kyllä juu, mutta Jukka-Pekka Välimaankin kanssa 500 kg Lihaa nostanut Pupu on myös mukana orkestraatiossa The Leo Bugariloves, jota jos ette tienneet, niin hävetkää ja vaviskaa! Esiintymisryhmään kuuluu lisäkseen mm. herra Läjä Äijälä, tuo sarjakuva- ja maalaustaiteenkin rintamailta tuttu mustanpuhuva herra.
tallennettu

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama
JZ
Karva-apina
Jäsen
Poissa

Kaverini Nalle

« Vastaus #19 : 02.08.2005, klo 12:19:58 »

Onkos muuten Gorillazin tyylisiä bändejä muita? Tarkoitan piirrettyjä levyttäviä bändejä. Ei siis mitään animaatioissa vierailevia bändejä.
Itse tuossa noin kymmenisen vuotta sitten haaveilin perustavani bändin joka sit muuttui pari vuotta sen jälkeen haaveeksi tehdä oma piirretty bändi, sarjakuvissa seikkaileva bändi joka myös pukkaa oikeita levyjä ulos.
Tuota bändiä on tullut jalostettua ihan tähän päivään asti ja muutamia sanoituksia on kertynyt pöytälaatikkoon mutta tuskin se ikinä tulee onnistumaan. Mutta olen valmis silti ottamaan tilaisuudesta vaarin.

No tuo Gorillaz on hyvä esimerkki siitä että homma vois toimia mutta vaatiihan se ihan oman työryhmän taakseen. Eipä taia meikäläisen rahkeilla onnistua  Wink

Tuosta tulikin mieleen että joskos tänne sais kilpailun pystyyn aiheena "oma sarjisbändi"? Miten ois?
tallennettu

Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #20 : 02.08.2005, klo 16:36:18 »

Onkos muuten Gorillazin tyylisiä bändejä muita? Tarkoitan piirrettyjä levyttäviä bändejä.

The Archies. 1960-luvulta. Eli Justus -sarjakuvan/animaation hahmot. Bändiä ei ollut oikeasti olemassakaan. hitti: Sugar sugar, joka ei kelvannut Monkees-poppoolle, kun ne halusivat "vakavoitua". Googlaa.

Timo
tallennettu

Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #21 : 03.08.2005, klo 12:47:46 »

Marvelilla oli 80-luvun lopulla tai 90-luvun alussa "oikea Dazzler". Eli oli poplaulaja joka käytti taiteilijanimeä Nightcat. Samaan aikaan tuli levy ja sarjis ulos.

Ja olihan Alice Cooperkin Marvelin sarjakuvasankarina.
tallennettu

JZ
Karva-apina
Jäsen
Poissa

Kaverini Nalle

« Vastaus #22 : 03.08.2005, klo 13:50:14 »

Ja olihan Alice Cooperkin Marvelin sarjakuvasankarina.

Tuosta haluisin lisää infoa. Tuorein naisystävä ku on Alice Cooper fani niin olis mukava sille näyttää netistä vähä kuvia Alicesta sarjis sankarina

EDIT: Löytyy näitä enää mistään myynnistä. Jos joku omistaa niin ostan mielellään.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2005, klo 13:53:43 kirjoittanut JZ » tallennettu

VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Onpa tässä outo juttu.

« Vastaus #23 : 03.08.2005, klo 15:07:59 »

Aliisa on vieraillut myös Nemissä (Suomessa 1. julkaistu Nemilehti), ja sitten on Dave McKean tehnyt Alice Cooperille kannen The Last Temptation-levyyn. Neil Gaiman ja Michael Zulli tekivät sarjakuva-albumin levyn teemoihin pohjaten. Sitä ainakin on saatavilla vielä. Läsnä on Aliis:

« Viimeksi muokattu: 03.08.2005, klo 15:16:13 kirjoittanut VesaK » tallennettu

- Barack Obama
Kapteeni Kenguru
Groupie
Jäsen
Poissa

¿Cuándo se come, aquí?

« Vastaus #24 : 04.08.2005, klo 15:10:06 »

Lainaus
Onkos muuten Gorillazin tyylisiä bändejä muita? Tarkoitan piirrettyjä levyttäviä bändejä
Eikös Simpsoneilta ole joskus levy tai pari tullut?

Aliisa on vieraillut myös Nemissä (Suomessa 1. julkaistu Nemilehti

Lise ja Aliisa.

Hei, Aliisan konsertti onkin muuten tässä ihan justiinsa. Missähän mun lippukin on..
Öö, viittiskö kukaan olla niin kiva että antaisi pienen referaatin siitä mitä tuossa linkin artikkelissa sanotaan? "Alice Cooper puree pään poikki norjalaiselta vampyyrigoottiprinsessalta?"
tallennettu

POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari
kespa
Avustava toimittaja
*
Poissa

Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014

« Vastaus #25 : 04.08.2005, klo 15:35:59 »

Sitä ainakin on saatavilla vielä.
Ainakin Dark Horsen mustavalkoista uusintajulkaisua pitäisi olla hyvin saatavilla. Alkuperäisiä Marvelin värillisä en ole kyllä mistään löytänyt, mutta ei voi mitään.
Enää pari päivää keikkaankin\,,/
tallennettu

VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Onpa tässä outo juttu.

« Vastaus #26 : 04.08.2005, klo 16:12:37 »

Minähän osaan norjaa kuin karvasvettä vaan, tässä oleellisin:

"Tässä hän todella on, man behind the mask (Katso Friday the 13th osa 6), Vincent Damon Furnier, ja kohtaamme hänet yhdessä Euroopan tunnetuimmasta horror-rock-baarissa, Transilvaniassa Italian Bolognassa.
Alice esiintyi Bolognassa Gods of Metal-festivaaleilla.
Piirtäjä Lise Myhre syntyi samana vuonna jolloin ilmestyi Alice Cooperin levy "Welcome to my Nightmare" (1975). Lise on pienestä pitäen elänyt Cooperin musiikin tahdissa. Paitsi että hän on omistautunut fani, on Myhre piirtänyt shokkirokkarin mukaan goottityttö Nemistä kertovaan suosittuun sarjakuvaansa. Kuukausittain ilmestyvän Nemi-lehden levikki Norjassa on noin 70.000. Alice Cooper on Nemin fantasiaystävä, ja oikein hyvä tyyppi Nemin universumissa. "Hän sanoo oikeita asioita ja inspiroi Nemiä ajattelemaan toisin kuin muut, kertoo ikuisia totuuksia, onhan hän suuri legendaarinen hahmo, Myhre kertoo.       
"Alice Cooperin musiikki on aivan erilaista kuin mikään muu kuulemani. Minulla on kaikki hänen levynsä, ja jokainen niistä on kuin muistojen kirja minulle."
Lise juo Baileysia tuplana jääpalan kera. 
"Olin erikoinen jo koulussa, en sulautunut joukkoon. Tuttu juttu kaikille jotka ovat lukeneet Nemiä. Alice Cooperista tuli "minun juttuni". Hän on inspiroinut minua ja rohkaissut minua pyrkimään tavoitteisiini. Jos olisin hullaantunut Michael Jacksonista, olisi elämäni aika toisenlaista, sanoo Lise ja hymyilee säteilevästi. 
Lise on siis itsestään selvä valinta julisteen tekijäksi Oslossa 18. kesäkuuta järjestettäville Skool´s Out - rockfestivaaleille. Julisteessa on tietenkin Alice Cooperin kuva, ja siksi tämäkin tapaaminen on järjestetty.
"Olen nähnyt hänet livenä ainakin kuusi kertaa, ja tapasin hänet ensi kertaa henkilökohtaisesti Oslossa, Monsters Millenium - shown jälkeen backstagella, kolme vuotta sitten. Rakastan Alice Cooper-hahmoa."
"Minäkin rakastan esittää tätä fantastista hahmoa, Alicea. Teatraalisuus on minulle elintärkeää, ei vain nouseminen lavalle musisoimaan. Sellainen olisi kuin munkki ilman hilloa", selvittää Cooper.
(Sitten AC selittää vielä raitistumistaan, kertoo voimistuneensa ja miten se on vaikuttanut myös hänen lavahahmonsa kykyihin. Alice on kuin vampyyrikuningas, joka jatkaa ja jatkaa, eikä mitään merkkejä lopettamisesta näy. Uusi levy on tulossa loppuvuodesta.)

(VG 09.06.04 kl. 06:26)
tallennettu

- Barack Obama
Kapteeni Kenguru
Groupie
Jäsen
Poissa

¿Cuándo se come, aquí?

« Vastaus #27 : 05.08.2005, klo 12:59:10 »

Lise juo Baileysia tuplana jääpalan kera. 

Kiitos, olette kiva ihminen. Jään palveluksen velkaa.

Se show missä Lise tapasi Aliisan ekan kerran, oli muuten nimeltään Monsters of the Millennium - kävivät Suomessakin ja olin siellä. Norskitoimittaja vähän töpännyt.
tallennettu

POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Paikalla

<><

« Vastaus #28 : 05.08.2005, klo 13:28:24 »

Eikös Simpsoneilta ole joskus levy tai pari tullut?
Onhan niitä tullut ja aika monta on tullutkin.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #29 : 07.08.2005, klo 13:41:31 »

Mulla on neljä Simpsons-levyä. Kaksi on tv-sarjassa olleita lauluja ja kaksi varta vasten levyjä varten tehtyä versioita.

Alice Cooperin The Last Temptation ilmestyi alunperin kolmen lehden minisarjana. Vain ensimmäinen numero tuli levyn mukana.

Ja 70-luvullakin tuli Alicea yksi lehti.

« Viimeksi muokattu: 07.08.2005, klo 13:46:22 kirjoittanut Surfin Joe » tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 11 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: