Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Suomessa julkaistut Tarzan- ja Tarzanin poika -erikoisjulkaisut (15.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 11:06:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355585 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Häiriö näkyy olevan
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Häiriö näkyy olevan  (Luettu 2838 kertaa)
Janne
Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: mies

Hornan kekäleet!

« : 03.02.2005, klo 10:03:52 »

Perhana. Taas meni viesti taivaan tuuliin. JA TÄLLÄ KERTAA OLIN TAKUULLA KIRJAUTUNUT SILLÄ OLEN SITÄ VIELÄKIN!! Tekis mieli kirota. Onko teillä nyt varmasti kaikki piuhat kiinni ja asetukset kunnossa?
tallennettu

"Tex-tieteen yli-morisco"
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #1 : 03.02.2005, klo 11:02:00 »

teen melkein aina seuraavasti: kirjoitettuani viestin, kopioin sen. Jos tulee hämminkiä, niin uusi yritys ja control+V.

Kiusallistahan se kieltämättä on, jos on kirjoittanut nasevaa tekstiä ja sitten kaikki häipyy bittiavaruuteen.
tallennettu
Hanna
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #2 : 03.02.2005, klo 12:00:27 »

teen melkein aina seuraavasti: kirjoitettuani viestin, kopioin sen. Jos tulee hämminkiä, niin uusi yritys ja control+V.

Mä teen samoin, kun kyllästyin totaalisesti kirjoittamaan aina uudestaan samat sepustukset selaimen kaatuessa tms. Jos on kovin pitkästä kirjoituksesta kyse, teen sen ensin notepadiin, tallennan varmuuden vuoksi ja kopioin vain sitten tänne Kvaakkiin. Säästyy monilta harmailta hiuksilta ja huolestuttaviin lukemiin kohonneelta verenpaineelta.
tallennettu

Klik klik --> Sarjisblogini
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Paikalla

<><

« Vastaus #3 : 03.02.2005, klo 12:02:37 »

Selaimen kaatumisesta tuli mieleen, että onko muilla käynyt niin, että nimenomaan Kvaakin kohdalla kaatuisi selain usein? Mulla on nyt uudistuksen jälkeen jumahtanut useaankin kertaan. Vain Kvaakin foorumi siis.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #4 : 03.02.2005, klo 12:10:09 »

Itse asiassa selain ei ole kaatunut kertaakaan, mutta varsinkin pitkissä kirjoituksissa Kvaak herjaa yhtäkkiä lähetysvaiheessa, että mä muka olen VIERAS enkä ole kirjautunut sisään. Vaikka olen kirjautunut ja sivun yläosassa lonlukenut "tertsi".Mutta yhtäkkiä siinä lukeekin "vieras".

Uudistuksen jälkeen tämmöistä ei ole tapahtunut.

Uusi ulkoasu aiheuttaa näköjään närää muissakin kuin itsessäni.  Eräskin frendi lopetti kokonaan Kvaakissa käynnin, koska etusivulla Keskustelu -osio on tullut niin vaikeaksi lukea (pienestä on kiinni, valitettavasti).  Ennen nämä keskustelut olivat kyllä selkeämmin ja jämäkämmin nipussa, muistaakseni.
tallennettu
jokela
sörsselsson
Jäsen
Poissa

.. I'm a devil in disguise ..

« Vastaus #5 : 03.02.2005, klo 18:44:00 »

Juup, kokemuksesta sen oppii .. aina myös (varmuus)kopioin parit kerrat juttua kirjoittaessa, yleensä Word´iin. Tai mielummin juttu sillä valmiiksi kokonaan, sitten kopioin.

Murphy´n Lain mukaan selain kaatuu AINA kun olet pistänyt viimeisen pisteen ja yrität lähettää.

Yksi ilmennyt outous, kun luen aiheita (sisäänkirjautuneena), yläkantissa katselee tätä aihetta on joskus nimekkeeni, joskus taas ei ja joskus taas ei ketään, en edes ´vieraana´. Joteskin outoa logiikkaa?

-- j --

ps. selain (tai verkkoyhteydet) kaatu juuri kun piti lähettää tämä!
« Viimeksi muokattu: 03.02.2005, klo 19:02:08 kirjoittanut jokela » tallennettu

He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.
laymon
Vieras
« Vastaus #6 : 03.02.2005, klo 19:25:06 »

Meikäläiselle on tullut näiden uudistusten jälkeen sellainen ongelma, että kun yritän pistää vastauksia näihin threadeihin, niin selaimeni (Opera) tahmaa kuin täi tervassa. Kun tätäkin viestiä kirjoitan, niin koko ajan tuolla alalaidassa lukee "sending request to www.kvaak.fi..." ja näppäilemäni kirjaimet ilmestyvät ruudulle pienellä viiveellä. Selain ei kuitenkaan ole kaatunut vielä kertaakaan, vaikka se esim. esikatselua tehtäessä hidastelee niin että tukka lähtee...
tallennettu
Tuuk42
Jäsen
Poissa

"En pidä minään"

« Vastaus #7 : 03.02.2005, klo 19:33:20 »

Kummallista kun minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Ei ennen eikä sen jälkeen kun uudistus saatiin kunnolla tehtyä. Selain on Opera 7.54 ja käyttis XP.
tallennettu

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!
laymon
Vieras
« Vastaus #8 : 04.02.2005, klo 11:27:44 »

No joo, ehkä vika on vain siinä, että koneeni on vanha kuin synti, ja käyttöjärjestelmä Win98. Muilla foorumeilla ei ongelmia kuitenkaan ole, siitä ihmetykseni.
tallennettu
puro
Multirajoitteinen
Toimittaja
**
Poissa

Ei se siitä suttaannu.

« Vastaus #9 : 04.02.2005, klo 16:50:05 »

Kummallista kun minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Ei ennen eikä sen jälkeen kun uudistus saatiin kunnolla tehtyä. Selain on Opera 7.54 ja käyttis XP.

Vahvistan myös, että yhdistelmä Opera 7.54 ja Win2K toimii oikein hyvin. En ole onnistunut kaatamaan foorumia tai hävittämään viestiäni kertaakaan.

-P.
tallennettu
Hay Lin-fani
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #10 : 26.02.2005, klo 13:45:37 »

Tympii kun mun tunnukset ( salasana ja käyttäjätunnus) tulee automaattisesti ruutuuun joka paikkaan. Tympii aivan hirveesti. Osaatteko auttaa? Huh
tallennettu
Rami Rautkorpi
Siirtäjä
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #11 : 26.02.2005, klo 14:31:32 »

Tympii kun mun tunnukset ( salasana ja käyttäjätunnus) tulee automaattisesti ruutuuun joka paikkaan.

Kokeile Tools (Työkalut) -> Internet options (Internet-asetukset) -> Content (Sisältöön liittyvät asetukset)->
AutoComplete (Automaattinen täydennys) -> ruksi pois kohdasta User names and passwords on forms (Lomakkeiden käyttäjätunnukset ja salasanat).
tallennettu

Älä puhuttele natsimuumiota, ellei natsimuumio ensin puhuttele sinua.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: