Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 10:24:24

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355583 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Eurooppalaiset sarjakuvat
| | |-+  Lewis Trondheimin (kujan?)juoksu
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lewis Trondheimin (kujan?)juoksu  (Luettu 1110 kertaa)
Raaka
Jäsen
Poissa

« : 09.02.2005, klo 19:08:33 »

Osoitteessa
http://www.auracan.com/Indiscretions/2005/20050128.html
kerrotaan, että Trondheim vastaanotti Angoulêmen palkintonsa (paras sarja) juosten. Hän siis juoksi hakemaan palkintoaan, nappasi sen pysähtymättä ja palasi istumaan edelleen juosten. Koko aikana hän ei sanonut sanaakaan.
tallennettu
VesaK
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

Oh, Santo cielo!

« Vastaus #1 : 10.02.2005, klo 13:02:24 »

Tromppa pokkailee noita palkintoja harva se kuukausi niin eipä sitä jaksa aina lavalla pönöttää selittämässä kuinka kivaa ja ihanata ja ainoalaatuista on saada lasitönkkä (Angoulêmessä parhaasta albumisarjasta eli Jussi Jäniksen ihmeellisistä seikkailuista) arvovaltaiselta raadilta ja perheelle ja jumalalle ja lemmikeille ja työtovereille kiitos, kiitos.

Aiemmin olen jo toisaalla mainostanut Trondheimin tilitysteosta Desoeuvre.
tallennettu

En nyt aio kysyä miten se on sinne joutunut.
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #2 : 10.02.2005, klo 14:43:18 »

Minä Lewis Trondheimin luettuani uskon että tuommoinen tempaus sopii miehen luonteelle.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Matti Veekamo
Laiskapaska
Jäsen
Poissa

Sarjismiäs

« Vastaus #3 : 10.02.2005, klo 17:37:40 »

Sinänsä terve asenne, eihän kukaan jaksa kuunnella mitään viiden minuutin vuodatuksia miten oma koira mahdollisti tämän ja kiitos kustantamolle.

Kuitenkin olen jollain tasolla sitä mieltä että tuollaisessa tilanteessa palkinnon saajalla pitäisi olla jonkinlainen moraalinen vastuu edes sanoa kiitos. Kuitenkin se palkinto on hänelle myönnetty. Mitenkäs nyt sen selittäisi. Kuitenkin omassa moraalimaailmassani sitten kun minusta tulee rikas ja kuuluisa aion kohteliaasti osallistua haastattelun kulkuun jos sellaiseen olen lupautunut jne. Ihmiset ansaitsevat sen.
tallennettu

__
Matti Veekamo
Veksu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: