Joo, siis ei mulla Torissa sen paremmin kuin Huudossa eväkään värähdä paketoinnin suhteen ennen kuin on taalat tilillä. Koskaan ei ole ohareita tullut Huudon puolella. Jos ostaja on maksuaikaa tarvinnut, olen sitä antanut.
Postiennakkoihin en ihan periaatteesta lähde, koska siinä järjestelmässä ei voita muu kuin posti. Järjettömän kalliiksi tulisi, jos ostaja ei lunastakaan pakettia ja itse joutuisin sen "ostamaan" postilta takaisin. Olen tämän selvästi kirjannut ylös Toriin joka kohteeseen. Vaan autas. Eiköhän joltain mummolta tulee yhteydenotto, että lähteekö postiennakkona.

Joko niillä ei luetunymmärtäminen pelaa tai sitten olettavat, että myyntiehdot eivät heitä koske.
Usein kuin Mummo laittaa viestiä, niin on se lisäksi niin huonoa suomea, että välillä tuottaa ihan oikeasti tuskaa tajuta, että mitä hän nyt onkaan olevinaan ostamassa. Kohteen nimeäkään kun ei jakseta viestiin kirjoittaa tai osata edes copy-pasteta.
Kun pistää useamman kohteen samaan ilmoitukseen ja lehmän kokoisella tekstillä, että ei lähde mikään tuote erikseen, niin mummot ja mammat laittavat kilpaa viestejä, että "Ostaisin tämän, tämän ja tämän. Tuon ehkä. Lähtisikö tuo sitten kaupan päälle? Ja tuota, tuota ja tuota en. Paria vielä harkitsen." ?!?!?
Selvennyksenä nyt siis - myyn pääasiassa keräilyleluja, niin retroja kuin uusia, sekä figuureja. Kaikilla kohteilla on yleensä englanninkieliset tai japaninkieliset nimet. Kun myy esim. viittäkymmentä nukkea, niin keittää kyllä aina vähän päässä, kun sähköpostista löytyy viesti "hei. onkos tää monster high sinitukkainen mies slaman sla ma martavitch myynissä ?? clawdeen wolf monster high ja scaris rochelle monster high ." (tämä on ihan oikea saamani viesti)
Ensimmäinen noista on kirjoitettu ihan päin prinkkalaa. Vaikka kohteessa nimi on selvästi. Toisesta nukesta mulla oli useampi eri versio, ja ostaja ei kirjoittanut, että mistä oli kiinnostunut. Kolmatta ei ollut edes myynnissä...
Huudossa kohteet on osta heti -hinnoin. Mun tilitiedot menee automaattisesti ostajalle ja paketti lähtee kun rahat on tilillä. Ei turhaa venkoamista viestien kanssa. Eikä tarvitse olla mikään kryptologi ja pähkäillä, että mitä ostaja oikein haluaa.
Sorppa että vaikutan vähän Neiti Negatiivilta. Pakkohan ei Toria ole mun käyttää, mutta siellä menee tavara vaan niin paljon paremmin kaupaksi. Mutta yhtä järkevää ostoviestiä kohtaan tulee kymmenen aivohalvauspotilasviestiä.