Olen tässä kehitellyt uudenlaista ideaa ja haluaisin kysyä olisiko sille kysyntää.
Idea olisi siis tehdä tuon perinteisen lukukokemuksen ohelle tälläinen uusi ja dynaamisempi lukumuoto, joka olisi enemmän elokuvamaisempi. Sarjakuvaa luettaisiin seuraavasti tällä muodolla: Lukija katselee tätä kuin videota. Näytetään aina yksi ruutu kerrallaan, suurinpiirtein niin kauan että lukija kerkeää sen sisällön omaksumaan. Taustalle saataisiin myös musiikkia (ei mitenkää laittomin menetelmin). Olen parin aloittelevan bändin (ihan hyvältä kuulostaa mun korvaani) kanssa neuvotellut ja uskoisin, että saisin heidän kappaleita tuonne taustalle soimaan. Tämän "Musiikkisarjakuvavideon" voisi sitten ladata netistä tiedostona ja katsoa koneeltaan. Myytäisiin hieman halvempaan hintaan näitä, sillä alkuperäinen lehti on aina arvokkaampi.
Kertokaa ihmessä mielipiteenne olisiko tälle kysyntää. Jos on niin rupean tuota ideaa viemään pidemmälle.
ps. Karim #1 myynti on lähtenyt ihan kohtalaisesti käyntiin ja vielä riittää lehtiä Turun Sarjakuvakaupassa jokaiselle. Hinta on mielestäni erittäin kohtuullinen 3,5e
(Kiitos tietenkin niille jotka ovat jo omansa ostaneet.)