Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Varo ettei satu liikaa (15.10.2017 klo 12:05:15)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
21.10.2017, klo 00:22:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459786 viestiä 10205 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvaelokuvat, -TV-sarjat ja animaatiot
| | |-+  Spider-Man -animaatio (2003)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Spider-Man -animaatio (2003)  (Luettu 11173 kertaa)
VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Onpa tässä outo juttu.

« Vastaus #15 : 04.09.2004, klo 13:49:00 »

Hyi helkkari. Tätä ei kyllä minuuttia kauempaa jaksanut. Yhtä rumaa kuin nykyinen Hämis-sarjakuva.
tallennettu

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama
Canard
Jäsen
Poissa

Der Zorn Gottes

« Vastaus #16 : 05.09.2004, klo 02:42:42 »

...ja Kingpinin (tummaihoisena - kiitos vain helkkaristi, Daredevil-elokuva).

Eipäs ollutkaan, otin nauhalle ja katsoin hidastuksella/pysäytyskuvalla. Varjo kasvoilla tuo ehkä sellaisen vaikutelman, mutta kyllä se Kingpin muuten kyllä vehnäkeksiltä näytti.
tallennettu
laymon
Vieras
« Vastaus #17 : 05.09.2004, klo 12:18:56 »

Näin sattumalta hiukan tämänkertaista jaksoa ja itse asiassa tykkäsin kyllä näkemästäni. En kylläkään draamapuolesta, mutta itse supersankarimättöön tietokoneanimaatio sopi varsin hyvin. Yllättävää oli myös se, että sarjassa isketään päitä poikki (off-screen) ja muutenkin populaa kuolee, mitä ei ole yleensä supersankarianimaatioissa hirveästi tapahtunut (tai no, ei ainakaan niissä vähissä, mitä on tullut vilkuiltua).

tallennettu
Storm
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

Elämä ei ole aina helppoa.

« Vastaus #18 : 06.09.2004, klo 11:57:00 »

Itse ihan innostuin aluksi, kun huomasin tämän ja luulin, että tämä on sitä vanhaa hämistä, joka kerran tuli kolmoselta ja sitten neloselta, mutta kuinkas ollakkaan musiikkivideo animaatiota.
Ei kiitos minulle, mutta pitää katsoa, koska tulee näin Hämikselle vihollisia ihan tähän mukaan.
Itsen olen huomannut parissa anttilassa olevan myytävänä jotain Spider-Man animaatiota ja luulisin, että myös kirjastoissa olisi, kun raahessa on ollut Hulkia (DVD:llä on myös Hulkin alkuperäinen animaatiosarja vuodelta 1966) ja X-Meniä.

Sitten itse törmäsin tuohon Spider-Man and amaizing friends animatioon tällä sivulla -> http://www.spider-friends.com/
Täytyy myöntää, että pokka meni siinä mennessä, kun huomasin Jäämiehen mukana, että huh huh.
Olisivat laittaneet tuon vanhan version mieluummin televisioon kuin tuon 3D animaation, joka on kuin jostain pelistä myös.
tallennettu

I live, when my heroes live...
bgt
Jäsen
Poissa

Grrr....

« Vastaus #19 : 06.09.2004, klo 12:23:10 »

Onhan Jäämies taistellut Hämiksen rinnalla jo vanhoissakin sarjakuvissa. Itse ainakin muistan yhden tarinan. En nyt muista kumpi siinä ensin vainosi toista huonon julkisuuskuvan vuoksi ennen kuin huomasi, että ovatpa molemmat samalla puolella.

Sen sijaan hahmojen kuoleminen on kyllä Marvelille harvinaista, ellei kyse sitten ole jostain eeppisistä, vähintään räjähdyksistä johtuvista kuolemista, joiden jälkeen ruumista ei näy missään, jotta kyseinen henkilö voi sitten ilmestyä taas henkiin jossain. Ryhmä-X:n hahmoille tämä alkaa olla jo yhtä tuttua puuhaa kuin Dungens & Dragonsin pelaajille. Grin
« Viimeksi muokattu: 06.09.2004, klo 12:23:32 kirjoittanut bgt » tallennettu

Also spracht Blau Tiger.
Storm
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

Elämä ei ole aina helppoa.

« Vastaus #20 : 06.09.2004, klo 12:27:20 »

Onhan Jäämies taistellut Hämiksen rinnalla jo vanhoissakin sarjakuvissa. Itse ainakin muistan yhden tarinan. En nyt muista kumpi siinä ensin vainosi toista huonon julkisuuskuvan vuoksi ennen kuin huomasi, että ovatpa molemmat samalla puolella.

Sen sijaan hahmojen kuoleminen on kyllä Marvelille harvinaista, ellei kyse sitten ole jostain eeppisistä, vähintään räjähdyksistä johtuvista kuolemista, joiden jälkeen ruumista ei näy missään, jotta kyseinen henkilö voi sitten ilmestyä taas henkiin jossain. Ryhmä-X:n hahmoille tämä alkaa olla jo yhtä tuttua puuhaa kuin Dungens & Dragonsin pelaajille. Grin

Itse asiassa Ryhmä-X lehdissä ja Marvelissa on tapettu yllättävän määrä porukkaa. (Varsinkin X-Men lehdissä, myös on jätetty lehtiä väliin, että ei välttämättä tiedä kuka on heittänyt lusikan nurkkaan.)

No ainakin yhdessä Hämis lehdessä Jäämies pelastaa" Gwenin, kun hämis halusi puhua Peteristä eli itsestään ja siinä ne samalla tuhosivat sen erään miehen aikeet, jotka olivat, ei yllätys, yllätys, jotka olivat pahoja.

Tosin tuossa yhdessä hämähäkkimies piiretyssä (näkyi kolmosella), niin oli se salatut sodat tarina, jossa oli muutamia Marvel hahmoja mukana. Ihme, että niitäkin näkyilee televisiossa, mutta Hämähäkkimies on paljon suositumpi marvel hahmo täällä suomessa, kuin mikään muu.
tallennettu

I live, when my heroes live...
W
sarjakuvaduunari
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #21 : 06.09.2004, klo 12:33:37 »

En ole vielä törmännyt tähän sarjaan. En ole tosin etsinytkään. Enkä näytä nähtäväsi menettäneeni mitään Grin
tallennettu

laymon
Vieras
« Vastaus #22 : 07.09.2004, klo 11:07:54 »

Kyllähän Marvelin lehdissä populaa kuolee, mutta animaatioissa harvemmin, paitsi juuri niissä isoissa räjähdyksissä. Ja silloinkin vainajat ovat yleensä jotain superrikollisia, joiden tietää mahdollisesti nousevan myöhemmin kuolleista, kun taas tässä uudessa Hämis-animaatiossa hakattiin lihoiksi ihan tavallisia gangstereita. En nyt sano, että tämä tekee sarjasta jotenkin erityisen hienon, mutta onnistuipa kuitenkin yllättämään meikäläistä sen verrran, että taidan katsoa vielä toisenkin jakson (yleensä näistä Marvel-pätkistä tulee katsottua vain puoli jaksoa sieltä täältä, jos sitäkään).
tallennettu
tolppis
Jäsen
Poissa

Cheers mates!

« Vastaus #23 : 07.09.2004, klo 13:21:00 »

Löysin sattumalta sarjan. Tykkäsin - kumma kyllä, kun en tietsikalla tehdystä yleensä perusta - piirrosjäljestä. Ja taistelukohtaukset olivat hyvin tehtyjä ja kuvakulmitettuja(?) vaikkakin (kyllä, taas) erittäin matrixvaikutteisia (mikäpä ei enää olisi). Hahmot nyt olivat olemuksiltaan ihan saippuasarjasalkkariperuskamaa  Sad

tallennettu
Taavi Suhonen
Jäsen
Poissa

Don't dream it, be it

« Vastaus #24 : 12.09.2004, klo 14:51:41 »

Tuoreimman jakson loppu oli kyllä outo. Mikään ei oikeasti selvinnyt, Pete ja Harry vain lähtivät popsimaan donitseja.
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #25 : 16.09.2004, klo 10:33:48 »

Hämähäkkivaistoni on kieltänyt minua katsomasta tuota uutta sarjaa.

Mutta 60-luvun sarjasta on ensimmäinen DVD-kiekko kohta katsottu. Tämä on aivan hubaa, ja kuten Mail-Man sanoisi: swengaavaa. 60-luvulla sankari ja konna saivat vielä tv-piirretyissä mätkiä toisiaan turpaan eikä Joviaali J.Jonah Jamesonkaan enää pössyttele jatkuvasti sikaria.

Daily Buglessa ei tunnu olevan muita töissä kuin Jonah, Peter ja Betty Brant. Mutta ei animaatio niin kökköä ole kuin luulin, itse asiassa oman aikansa tv-huippua. Tosin monia kohtauksia on käytetty useammassa jaksossa.

En usko että 90-luvun sarjaa fanittavat tätä sietävät pätkääkään mutta minä olen taivaassa.

Se Hulk-sarja 60-luvulta muuten on suoraan sarjakuvista leikeltyä pahvikuva-animaatiota. Samoin muutkin Marvel Super Heroes -sarjan jaksot. Mukana ainakin Thor, Iron Man, Captain America ja Sub-Mariner
tallennettu

tompelo
Jäsen
Poissa

Fakta on vain jähmeä mielipide.

« Vastaus #26 : 17.09.2004, klo 20:01:44 »

Kovin tutulta näyttää kuvat sarjasta. Eikö tuo muka tosiaan ole sama, kuin Spiderman piirretty, joka tuli kolmoselta joskus vuonna kivi ja keppi?
(tai "animaatio" taitaa olla hyväksytty termi täällä "piirretyn" sijaan)  Wink
tallennettu

Frank N. Furter
Jäsen
Poissa

« Vastaus #27 : 19.09.2004, klo 18:27:33 »

Kovin tutulta näyttää kuvat sarjasta. Eikö tuo muka tosiaan ole sama, kuin Spiderman piirretty, joka tuli kolmoselta joskus vuonna kivi ja keppi?

Ei ole sama, ei.
 Vaikuttaako muuten muistakin siltä että Peter ja M.J. mielistelevät Harry Osbornea ja passaavat sitä? Taitaa rikkaan pojan perintörahat olla mielessä...
tallennettu
Canard
Jäsen
Poissa

Der Zorn Gottes

« Vastaus #28 : 19.09.2004, klo 20:54:45 »

Sen kyllä huomasin, että piirretyissäkin jo harrastetaan product placementiä - Harrylla oli Sony Ericsson vyöllään. Ja Tohtori Connorsina/Liskona Rob Zombie.  8)
tallennettu
Samperi
Jäsen
Poissa

« Vastaus #29 : 23.09.2004, klo 13:19:35 »

Mielestäni sarja oli hieman liian vinyylinen. Vaikkakin toiminta onkin helpompi toteuttaa tällä tavoin, lämpenen silti perinteisemmälle animaatiolle.
Voi tätä toki toisenkin osan katsoa, mutta mieluummin olisin nähnyt Hämäkin piirrettynä.
tallennettu

Se mikä ei tapa,
sattuu niin samperisti.
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: