Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 04:31:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355580 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Manga ja anime
| | |-+  Suzunari!
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Suzunari!  (Luettu 571 kertaa)
haplo
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 03.12.2011, klo 10:34:36 »

Suzunarin arvostelu on ilmestynyt etusivulle.

Kuten Kvaakissa on jo todettu, ei Suzunari! söpöstä ulkomuodosta huolimatta ole perheen nuorimpien sarja. Se tukee etenkin otakukulttuurin tuntemiseen ja sisältökin sanelee hieman varttuneemman lukijakunnan.

Hauskaa oli, vaikka alussa epäilyttikin.
tallennettu
Michael Riddle
huiskija
Jäsen
Poissa

Nok nok!

« Vastaus #1 : 03.12.2011, klo 12:49:55 »

Mutta onko tämä nyt sitten oikeasti hyvää, eikä vaan Jiksi-hyvää (Sori Jiksi, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan)?
tallennettu

"Do idiots dream of electric stupidity?"
Blogi ->http://michaelriddle.sarjakuvablogit.com/
haplo
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #2 : 03.12.2011, klo 13:05:01 »

Minä en ainakaan ymmärrä, mitä on Jiksi-hyvä. Mutta sanoisin, ettei tämä välttämättä ole Riddle-hyvää. Tai sen käsityksen olen saanut, ettet ihan hirveästi mangaa lue, ja Suzunari! vaatii mielestäni tietynasteista "alan tuntemusta" avautuakseen. Luulen etten itse olisi pitänyt jos moet sun muut eivät tuttuja olisi.
tallennettu
Michael Riddle
huiskija
Jäsen
Poissa

Nok nok!

« Vastaus #3 : 03.12.2011, klo 13:21:10 »

Minä en ainakaan ymmärrä, mitä on Jiksi-hyvä. Mutta sanoisin, ettei tämä välttämättä ole Riddle-hyvää. Tai sen käsityksen olen saanut, ettet ihan hirveästi mangaa lue, ja Suzunari! vaatii mielestäni tietynasteista "alan tuntemusta" avautuakseen. Luulen etten itse olisi pitänyt jos moet sun muut eivät tuttuja olisi.

No siis Jiksi tuppaa tykkäämään mielestäni aika helposti sarjoista ilman minkäänlaista ajatuksen häivääkään siitä että kaikki eivät yksinkertaisesti kykene jostakin sukupuoleen tai ikään liittyvästä syystä tykkäämään siitä. Lyhyesti: Jiksi tykkää Narutosta, Riddle vihaa Narutoa.

Kyllähän minä mangaa luen. Ja tunnen aika hyvinkin alaa. Yllättyisit.
Mutta en vain lue sokeasti kaikkea kioskitarjontaa, vaan sarjan täytyy olla vähintään One Piecen, Planetesin, 20th Century Boysin, Gunmm:an, XXXHOLICin jne. tasoinen juttu.
tallennettu

"Do idiots dream of electric stupidity?"
Blogi ->http://michaelriddle.sarjakuvablogit.com/
Jari Lehtinen
Avustava toimittaja
*
Poissa

Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan

« Vastaus #4 : 03.12.2011, klo 14:00:03 »

Selasin myymälässä. Ei kilpaile Riddlen mainitsemien sarjojen kanssa, vaan Ichigo mashimaro -luokassa.
tallennettu

”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.
haplo
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #5 : 03.12.2011, klo 14:27:22 »

Ei tätä tosiaan noihin listan sarjoihin voi verrata. Nuo ovat kuitenkin tuollaisia joita Riddlen kaltainen sarjakuvaharrastaja lukee, Suzunari vetoaa mangaharrastajiin. Kyllä minä sen otakupuolen ja kohdeyleisön koitin esille arvostelussa ottaa, mutta liekö se jäänyt liian pienelle huomiolle.

Laskisin sinut siis kohdeyleisön ulkopuolelle. Jos ei ole jo tuttu, voisin englanninkielisen version selailun pohjalta suositella sinua odottamaan piakkoin suomeksi ilmetyvää Basiliskia jos japanilaista sarjakuvaa haluat lähiaikoina lukea.
tallennettu
kultakisu
elämännautiskelija
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

ei ramase ennää...

« Vastaus #6 : 03.12.2011, klo 22:14:53 »

Suzunarin arvostelu on ilmestynyt etusivulle.

Kuten Kvaakissa on jo todettu, ei Suzunari! söpöstä ulkomuodosta huolimatta ole perheen nuorimpien sarja. Se tukee etenkin otakukulttuurin tuntemiseen ja sisältökin sanelee hieman varttuneemman lukijakunnan.

Hauskaa oli, vaikka alussa epäilyttikin.

Ei voi mitään, mutta hakematta tuli mieleen Nanna, kettutyttö.Kumpi on kampi,vai onko kampi kumpi???Hmmm Roll Eyes
tallennettu

Lady on aina Lady helmineen ja eriparisine villasukkineen
Jonz8
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #7 : 04.12.2011, klo 09:37:51 »

Pidän Suzunarista!. Toinen osa on vielä ostamatta. Saan sen ehkä joululahjaksi.  Grin
Pidän söpöistä hahmoista.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: