Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Kuinka Tappaja syntyi? (10.09.2011 klo 14:14:39)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.02.2012, klo 12:28:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
346707 viestiä 8433 aihetta kirjoittanut 5928 jäsentä. Uusin jäsen: macrodeath
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Kenen joukoissa seisot, mihin kerhoihin kuulut?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kenen joukoissa seisot, mihin kerhoihin kuulut?  (Luettu 5662 kertaa)
VesaK
Toimittaja
**
Paikalla

Sukupuoli: mies

Oh, Santo cielo!

« Vastaus #30 : 19.07.2010, klo 00:51:40 »

Ja Jope Pitkäne Puutsi Sössäejötiin.

Helteellä meinaa itsestäänselvät asiat unhottua ensin. Tietenkin olen senkin juu.
tallennettu

En nyt aio kysyä miten se on sinne joutunut.
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #31 : 02.02.2012, klo 02:38:32 »

Joo en ole paljon kerhoissa ollut, mutta nämä muistan.
Varmaankin ihan tarhaikäisestä asti olin Säästöpankin Kultapossukerhossa...sieltähän sai sen kultaisen säästöpossun, jonka menin hajoittamaan kun tahdoin karkkirahaa...mutsi oli kyllä vähän vihainen.
Kotiin tuli kultapossulehti ja säästämällä sai kai pisteitä ja jonkun onnenlantin.

KOP eli Kansallis-osake-pankin Jeans-kerho on myös tuttu ja Hakki-lehti, mut yhtään lehteä ei ole enää mulla...outoa!

Jos muistatte pikkuiset leikkiautot, niin Matchbox-autot oli kaikista laadukkaimmat 80-luvulla. Olin jossain Matchbox-kerhossa ja sieltä tuli lelulehtikin kotiin.
Niin tietysti on myös Alkon Etikettiklubi, johon kuuluin 10 vuotta sitten, sieltä tulee vieläkin sähköpostia.
Koulussa yläasteella ja lukiossa oli joku elokuva-kerho...käytiin kattomassa leffoja ja keskusteltiin henkeviä.

Nykyään en ole missään kerhossa...en ainakaan muista olevani. En kyllä haluisikaan olla...ei vaan aika riitä.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Clavia Z
Kummajainen
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #32 : 02.02.2012, klo 13:23:02 »

En ole kuulunut muuhun kuin SYPPI-kerhoon, mikä oli sinänsä itsestäänselvä valinta koska lähin SYP-konttori sijaitsi kivenheiton päässä.

Säästölippaan lisäksi sain kotiin SYPPI-lehden jota muistelen lämmöllä. Siinä oli artikkeleita mm. luonnosta ja ympäristöstä muutenkin, musiikkipalsta jossa kerrottiin sen hetken kuumista suomalaisbändeistä, nuorten ajatuksia ym. Jotain pikku novellejakin taidettiin julkaista.

Sitten oli Hannu Kuukkasen piirtämä sarjakuva Pii, joka syntyi lukijakilpailun tuloksena. Lukijoita pyydettiin ideoimaan lehdelle maskotti, ja joku poika piirsi robotin joka sai nimekseen Pii. Sarjakuvat olivat sivu kerrallaan julkaistuja jatkotarinoita, joissa Piin lisäksi seikkailivat ainakin keksijäprofessori ja jokin Piin kannoilla herkeämättä vipeltänyt pikkuotus. Mieleeni on jäänyt seikkailu, jossa aikakone tuli tempaisseeksi professorin Alexander Graham Bellin aikaan juuri kun tämä oli keksinyt puhelimen. Tällä puhelimella proffa otti yhteyttä Piihin ja pyysi palauttamaan takaisin nykyaikaan. Eikä seikkailu tähän jäänyt...

SYPPI-lehdellä oli ruotsinkielinenkin vastine nimeltä FIFFI, mutta minä sain suomenkielisen vaikka olen suomenruotsalainen.

Valitettavasti niin säästölipas kuin SYPPI-lehdetkin ovat hävinneet teille tietymättömille. Kerhoon liittymisen muistan, mutten sitä miten ja miksi jäsenyyteni loppui.
tallennettu

Mon of Olay
Joulu-Niggurath
Jäsen
Poissa

What would Parker do?

« Vastaus #33 : 02.02.2012, klo 13:40:32 »

Tunteeko kukaan muuten ketään joka olisi kehdannut lähettää naamataulunsa Mustiksen jäsenpalstalle, minä en.  Tongue
Totta kai lähetin, ja kaverikin lähetti. Molemmat julkaistiin. Sen jälkeen ei enää mikään oikein kiinnostanut, saavutin kai liian paljon liian nuorena.  Cry
tallennettu

"Pian joku varmasti luulee, että minäkin olen..."
"Kyllä me kaikki jo tiedetään, että olet."
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: