Järkyttävää, mutta pukki toi dvd-Karvisen ja olen nauranut ainakin viidessä kohdassa. Sarjakuvakarvinen on niiiiiin eltaantunut, että hämmästyin reaktioitani.
Heheh. Mullekin leffa-Karvinen oli positiivinen yllätys ...ja hitto oon mä siitä saanu kuullakin ku menin sitä epähuomiossa muutamalle kaverille turhan myönteiseen sävyyn kommentoimaan.
"No sähän Kaltsu tykkäsit Karvisestaki..."

Täytyy kyl katu-uskottavuuden säilyttämiseksi sanoa et pidän saman formaatin leffoista Stuart Littlestä paljon enemmän. Ei perustu sarjakuviin mut lastenkirjoihin kuitenkin. Stuart on über-ihku! <3
Komppaan. "Ghost World" teki minuunkin suuremman vaikutuksen elokuvana kuin sarjakuvana. Clowesin sarjakuvakin on kohtalaisen hyvä ja löytyy omastakin hyllystä, mutta en menisi kuitenkaan allekirjoittamaan kaikkea sen osakseen saamaa hehkutusta.
Mä pidän kyl aika tasapuolisesti molemmista versioista. Sarjakuva onnistuu koskettamaan ja herättämään ajatuksia tehokkaammin, leffassa on enemmän draivia ja "hyvää meininkiä". Molemmat löytyy tietty hyllystä ja säännöllisin väliajoin tulee luettua ja katseltua. <3