Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
25.05.2012, klo 18:05:07

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355515 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Lännensarjat
| | |-+  Vanha kirja nimeltä " VILLI LÄNSI" johon liimattiin kuvia 1970-luvulta
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vanha kirja nimeltä " VILLI LÄNSI" johon liimattiin kuvia 1970-luvulta  (Luettu 1387 kertaa)
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 24.02.2011, klo 14:46:02 »

Muistaako kukaan enään sellaista 1970-luvulla ilmestynyttä isokokoista kirjaa nimeltä
" VILLI LÄNSI", johon sai ostettua kioskista kuvia, ja jotka sitten liimattiin kirjaan. Olen jo kauan etsinyt siitä kuvaa ja sen Italiankielistä nimeä. En usko että kukaan voi auttaa tai muistaa enään tälläistä...ei ainakaan kvaakin nuorempi sukupolvi. Mutta jos nyt joku saattaisi muistaa. Mikä sen kirjan Italiankielinen nimi oli ja kukahan sen kustantaja oli suomessa? Siihen kirjaa kuului parisataa kuvaa.
Epäilen ettei tähän kyselyyn tule juuri vastauksia....mutta laitoin nyt kuiteskin.
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #1 : 24.02.2011, klo 16:00:49 »

Kuvajulkaisut taisi olla kustantaja. Muistaakseni tuosta on ollut täällä puhetta ennenkin. Oliko Tertsillä tuollainen?
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #2 : 24.02.2011, klo 16:09:23 »

Pahus....onko siitä ollut täällä puhetta.....olenkohan minä osallistunut???  EI MILLÄÄN VOI MUISTAA kaikkea mitä on kirjoittanut tai muut kirjoittanut. Kvaak on paisunut niin isoksi portaaliksi teksti määrällisesti, että menee kauan kun lukee kaikkea kiinnostavaa läpi.

Mut iso kiitos jos aihetta on käsitelty täällä. En yhtään muistanut asiaa. Nyt täytyykin alkaa etsimään. Ja kysyä Tertsiltä tuosta kirjasta.

Iso kiitos vinkeistäsi Jukka! Cheesy
tallennettu
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #3 : 24.02.2011, klo 16:17:21 »

Mulla on tuo kirja, kaikki kuvat kerättynä.
Kirja on vaan tosi huonossa kunnossa runsaan käytön takia.

Italiankielisestä nimestä ei ole mitään tietoa.
tallennettu
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #4 : 24.02.2011, klo 16:35:41 »

Wau!
Tertsillä on tuo kirja. Se on alkuperältään Italialainen kirja.
Mun ihan pakko joskus saada nähdä se kuvineen. Kersana se oli minulla joskus. Mutta vain taivas tietää minne se katosi.
Eikö tosiaan kirjan ensimmäisillä sivuilla mistään löydy kirjan Italian kielistä nimeä. Sen on on pakko olla jossain siellä pienellä kirjoitettuna....tai isompana Wink Siis ihan pakko. Tai kirjan takakannen jossain nurkassa. Tai sitten ei vaan oo. Angry
« Viimeksi muokattu: 24.02.2011, klo 16:41:55 kirjoittanut Orjan May » tallennettu
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #5 : 24.02.2011, klo 16:42:53 »

Voin  katsoa illalla kotiin päästyäni löytyykö keräilykirjan alkuperäistä nimeä jostakin.
tallennettu
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #6 : 24.02.2011, klo 16:50:36 »

Kiitos Tertsi.

Olisi kiva saada vaikkapa värillisiä valokopioita tuon kirjan sivuista joku kerta. Maksan kopiot ja hieman vaivan palkkaa kahvikupposen ja donitsin kera tai jotain. Kopiot eivät ole onneksi kopioliikkeessä kovin kalliita.  Cheesy
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #7 : 24.02.2011, klo 17:29:59 »

Skannaus kannesta vois olla kiva. Ihan hämärä muistikuva tämmösestä on mutta tosi hatara. Voi olla että sotken siihen pallopurukumiin keräilykuvineen... Vai oliko niillä yhteys?

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #8 : 24.02.2011, klo 17:33:24 »

Parempaa en netistä tähän hätään löytänyt.

* villi lansi.jpg (31.16 kilotavua, 144x127 - tarkasteltu 416 kertaa.)
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #9 : 24.02.2011, klo 17:34:15 »

Muistaakseni kuvat myytiin pussissa ilman purkkaa. Itse en tuota kerännyt, mutta samanlaista Ihmeellistä luontoa keräsin. Sarja jäi yhtä vajaaksi. Naapurin jätkä sai kuvan joka minulta puuttui, mutta ei suostunut vaihtamaan kaikkiin vaihtareihini, ja häneltä jäi sarja vielä vajaammaksi.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #10 : 24.02.2011, klo 17:44:29 »

Oi.....juuri tuohan se on. Mikä nostalginen albumi. Muistuu mieleeni lapsuus Jyväskylässä kun noita juttuja keräilin. Nyt kyllä hieman herkistyy hän. Cool

Ja kansikuva on MAHTAVA.  Täydet 5 tähteä.....tosin en pidä noista kvaakin tähti jutuista....kuten varmasti olen asian tuonut ilmi.

Noita kuvia tohon alppariin enään tuskin saa mistään. No. Kaikki loppuu aikanaan. Tämä hyvä pullakin loppui nyt suussa. Cheesy

Joten Tertsi on viimeinen toivon kipinä jäljellä. Hyvä että tuo alppu on jollakin.
tallennettu
kultakisu
elämännautiskelija
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

ei ramase ennää...

« Vastaus #11 : 24.02.2011, klo 21:01:12 »

Epäilen ettei tähän kyselyyn tule juuri vastauksia....mutta laitoin nyt kuiteskin.
[/quote]
No tuleepahan, pikkuveljet keräilivät tollaseen kirjaan kuvia, itse olin jo sen maagisen iän ylittänyt, vajaaksi taisivat jäädä joka iikalla.Epäilen ettei yhtään ehjää kirjaa ole tallella.
tallennettu

Lady on aina Lady helmineen ja eriparisine villasukkineen
oskari
Jäsen
Poissa

« Vastaus #12 : 25.02.2011, klo 15:11:48 »

Tunnustusten luola esittää:

Mullakin on tuo kansio jossain pahvilaatikon pohjalla.
Vajaa se tosin on, olikohan parikymmentä kun jäi puuttumaan?
tallennettu
Hannu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #13 : 25.02.2011, klo 16:08:18 »

Aika jännää, itse en muista moista lainkaan. Olisko se johtunut siitä ettei ollut purkkaa mukana?
tallennettu

Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #14 : 25.02.2011, klo 20:45:33 »

Valitettavasti oma Villi Länsi -kirjani on juuri nyt sellaisessa paikassa että en pysty kaivamaan sitä esille (kaappia jossa se on, ei voi avata. koska oven edessä on ISO pino kirjoja). En siis voi antaa italiankielistä nimeä enkä valokopioita.

Valitan. Ei voi mitään.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: