Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Tarzan – viidakon valtias 1/2 (01.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
25.05.2012, klo 17:17:31

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355510 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Kritiikki ja sarjakuva mediassa
| | |-+  mikä paras sarjis elokuva joka on ilmestynyt
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Äänestys
Kysymys: paras sarjis leffa
Hulk - 1 (11.1%)
masters of the universe - 2 (22.2%)
spider-man - 3 (33.3%)
spider-man 2 - 3 (33.3%)
steelman - 0 (0%)
jackolantern - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 9

Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: mikä paras sarjis elokuva joka on ilmestynyt  (Luettu 2989 kertaa)
Orko-Elias
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Olen hyvä mutten paras sano ukko ku kaatu

« : 18.07.2004, klo 13:02:12 »

siis äänestä lempparisi puolesta ja ole hyvä vaan! Cheesy Cheesy
tallennettu

olen paras te hirveät pedot
FreakyMike
Taideseppä
Jäsen
Poissa

weird bastard..

« Vastaus #1 : 18.07.2004, klo 13:11:34 »

Onpas pieni määrä vaihtoehtoja, ja kaikki parhaat puuttuvat kaiken lisäksi listalta.

Esim. Road to Perdition, From Hell, Ghost world, Crow, Blade 1-2, X-men 1-2, The Shadow sekä ne Tim Burtonin ohjaamat Batman elokuvat jne. Lisääkin tulisi mieleen jos miettisin pari minuuttia pitempään.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2004, klo 13:12:00 kirjoittanut FreakyMike » tallennettu

Sarjakuvat: [ http://koti.mbnet.fi/~zuge/comixfreak ] - Kuvataide/esineet: [ http://mbnet.fi/wfan ]
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #2 : 18.07.2004, klo 13:14:17 »

Voisin väittää että jaetun ykkössijan saavat melkein kaikki vanhat mv-Pekka Puupää -elokuvat ja Teräsmies I.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Nikkelimarkka
Jäsen
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #3 : 18.07.2004, klo 14:09:21 »

Vastaan muu: Blade 1 8)

Mutta kyllä on paha kysäri täytyy myöntää.
En ole pahemmin sarjakuva filmatisointeihin pettynyt, ja tuon yksi ylitse muiden pätkän valinta, on sangen tuskallinen prosessi.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2004, klo 14:09:46 kirjoittanut Nikkelimarkka » tallennettu
Samperi
Jäsen
Poissa

« Vastaus #4 : 18.07.2004, klo 14:17:22 »

Muu: Burtonin Batmanit... Ja näistä kahdesta returns.
tallennettu

Se mikä ei tapa,
sattuu niin samperisti.
Tero Mäntylä
Peliohjelmoija?
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #5 : 18.07.2004, klo 14:26:27 »

Whisper of the Heart tai Porco Rosso... tai jos täytyy olla näytelty elokuva niin Batman tai Batman Returns. En ole osannut päättää kumpi näistä supersankarielokuvien mestariteoksista olisi parempi. Ehdotetuista pidin Hulkia visuaalisesti erittäin mielenkiintoisena. Sääli että tarinassa ja näyttelijävalinnoissa oltiin menty pahasti metsään.

Hetken myös mietin että onko Masters of the Universe sarjakuvaelokuva mutta kai niitä lelujen mukana tulleita läpysköitä voi sarjakuviksi sanoa vai olenko vain sivistymätön ja Masters of the Universesta olisi tehty muutakin sarjakuvaa. Vai oliko Masters of the Universe elokuvan pohjalla myös jokin sarjakuvakin (millä ei siis ollut mitään tekemistä Masters of the Universen kanssa).

Edit: Kirjoitusvirheitä.

Edit2: Kas olen sivistymätön moukka. Masters of the Universesta on näämä kunnonkin sarjakuva.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2004, klo 15:03:50 kirjoittanut Tero Mäntylä » tallennettu
Orko-Elias
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #6 : 18.07.2004, klo 15:05:05 »

Whisper of the Heart tai Porco Rosso... tai jos täytyy olla näytelty elokuva niin Batman tai Batman Returns. En ole osannut päättää kumpi näistä supersankarielokuvien mestariteoksista olisi parempi. Ehdotetuista pidin Hulkia visuaalisesti erittäin mielenkiintoisena. Sääli että tarinassa ja näyttelijävalinnoissa oltiin menty pahasti metsään.

Hetken myös mietin että onko Masters of the Universe sarjakuvaelokuva mutta kai niitä lelujen mukana tulleita läpysköitä voi sarjakuviksi sanoa vai olenko vain sivistymätön ja Masters of the Universesta olisi tehty muutakin sarjakuvaa. Vai oliko Masters of the Universe elokuvan pohjalla myös jokin sarjakuvakin (millä ei siis ollut mitään tekemistä Masters of the Universen kanssa).

Edit: Kirjoitusvirheitä.
Onhan siitä tullut vuodesta 87-89 noin 24 sarjakuvaa kaikenkaikkiaan! minulla niitä on noin 12
tallennettu

Ray
Vieras
« Vastaus #7 : 18.07.2004, klo 15:20:45 »

Onhan siitä tullut vuodesta 87-89 noin 24 sarjakuvaa kaikenkaikkiaan! minulla niitä on noin 12

Joo...moni meistä on lukenut niitä... joskus 6-vuotiaana. Sen ikäisille hän se oli suunnattu.
tallennettu
Orko-Elias
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #8 : 18.07.2004, klo 15:26:05 »

[

Joo...moni meistä on lukenut niitä... joskus 6-vuotiaana. Sen ikäisille hän se oli suunnattu.
Lainaus

JOOPA JOO ITSE OLEN 12.W
JA KERÄILEN NIITÄ VIELÄKIN!!! Angry Angry Angry
tallennettu

Rami Rautkorpi
Siirtäjä
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #9 : 18.07.2004, klo 15:51:45 »

Ihan rauhassa vain, Elias. Keräile vain mitä lystäät. Ja niitä -merkkejä käytetään siten, että teksti tulee sinne väliin. Mutta ei kannata edes yrittää käyttää  samaan aikaan noin monta, normaali teksti riittää yleensä.

Ja Ray: Onneksi olkoon, olet oikea mies. Aikuisuuden merkki on juuri se, että ei lue Masterseja, ja pilkkaa pikkulapsia.

EDIT: Selvensin kieltäni hieman...
« Viimeksi muokattu: 18.07.2004, klo 15:55:42 kirjoittanut Rami Rautkorpi » tallennettu

Älä puhuttele natsimuumiota, ellei natsimuumio ensin puhuttele sinua.
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #10 : 18.07.2004, klo 16:52:46 »

Mastersin kategoria olis kai kuitenkin "lelu-ukkeleihin perustuvat elokuvat"? Lelut => sarjakuvat => leffa, vai mitenkä se evoluutio mahtoikaan mennä.

tallennettu

Ray
Vieras
« Vastaus #11 : 18.07.2004, klo 16:57:46 »

Ihan rauhassa vain, Elias. Keräile vain mitä lystäät. Ja niitä -merkkejä käytetään siten, että teksti tulee sinne väliin. Mutta ei kannata edes yrittää käyttää  samaan aikaan noin monta, normaali teksti riittää yleensä.

Ja Ray: Onneksi olkoon, olet oikea mies. Aikuisuuden merkki on juuri se, että ei lue Masterseja, ja pilkkaa pikkulapsia.

EDIT: Selvensin kieltäni hieman...

En ole aikuinen mies vielä MONEEN vuoteen Smiley
tallennettu
Rami Rautkorpi
Siirtäjä
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #12 : 18.07.2004, klo 17:39:22 »

En ole aikuinen mies vielä MONEEN vuoteen Smiley

Sen huomaa.
tallennettu

Älä puhuttele natsimuumiota, ellei natsimuumio ensin puhuttele sinua.
Rami Selin
Avustava toimittaja
*
Poissa

Uskon kaiken

« Vastaus #13 : 18.07.2004, klo 18:18:17 »

Vähiin on jäänyt sarjakuvafilmatisointien katselu, mutta paras näkemäni taitaa olla Road to Perdition.
tallennettu
Canard
Jäsen
Poissa

Der Zorn Gottes

« Vastaus #14 : 18.07.2004, klo 19:58:41 »

Gunsmith Cats - Bulletproof  Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: