Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Rodolfo Ciminon kosminen oikeus (06.04.2012 klo 04:30:32)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
25.05.2012, klo 20:25:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355528 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Keräilijä kuoli varkaiden käsittelyssä
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Keräilijä kuoli varkaiden käsittelyssä  (Luettu 1889 kertaa)
Rauta
Cheap plastic imitation of Orson Welles
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Voi millaista höpinää!

« Vastaus #15 : 13.07.2011, klo 16:47:30 »

Minulla on ainakin kotivakuutuksessa mainittu erikseen kokoelmat, eikä ole tarvinnut mitään erillistä luetteloa tehdä.

Kuten tuolla aiemmin on sanottu, kokoelmat ovat kotivakuutuksen piirissä. Maksimikorvaussummat vain ovat olemattomia, jos et ole erikseen kokoelmiasi arvioittanut ja luetteloinut, ja sen mukaan myös vakuutusmaksuja maksanut.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2011, klo 16:49:32 kirjoittanut Rauta » tallennettu

mkivimaki
Willeristi
Jäsen
Poissa

Hari hari, Aryman!

« Vastaus #16 : 13.07.2011, klo 21:20:28 »

Kuten tuolla aiemmin on sanottu, kokoelmat ovat kotivakuutuksen piirissä. Maksimikorvaussummat vain ovat olemattomia, jos et ole erikseen kokoelmiasi arvioittanut ja luetteloinut, ja sen mukaan myös vakuutusmaksuja maksanut.

No eipä mun kokoelmat mitään kymppitonnien arvoisia ole  laugh

Mutta sen sanon, että jos joku pitkäkyntinen minun kokoelmiin koskee ja saan sen vielä joskus kiinni, niin voipi herra (tai rouva) pitkäkynnen sormien lukumäärä olla aiempaa pienempi  Evil
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #17 : 14.07.2011, klo 11:38:49 »

En muista olenko kertonut, mutta Hesassa asuessani taloyhtiön verkkokopeista vietiin Aku Ankkoja. Asukas kiersi ilmeisesti kaikki kämpät, ja tein virheen kun en viitsinyt mennä krapuloissa avaamaan ovea. Tyyppi rupesi hakkaamaan ja huutamaan oven takana ja sitten en ainakaan uskaltanut mennä avaamaan.

Kohta tulivatkin poliisit, jotka panivat heti merkille minun kokoelmani, ja katsoivat osoitelaput.

Seuraavana päivänä jätkä tuli takaisin ja rupesi tenttaamaan miksen avannut ovea. Vasta tässä vaiheessa selvisi mistä oikein oli kyse. Väitti että en avannut siksi että olen varas ja että olen jemmannut saaliin johonkin muualle. Sanoin että en ole ja pyysin poistumaan. Sen jälkeen ei jätkää näkynyt. 80-luvun ankkoja oli viety.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #18 : 09.09.2011, klo 18:59:18 »

Mulkkuja maailmassa riittää:
Mentally Disabled Fan Robbed

Lainaus
...steal about 1,800 comics from Mike Meyer, 48, who has been on mental disability since age 23. As the St. Louis Disptach reported, “To supplement that, he has worked part time at a McDonald's in Collinsville since 1996. He lives alone in a humble, two-bedroom home with his dogs: Krypto and Dyno. Just about every room is a shrine to his hero.”

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: