Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Kun Mikki tuli Aamulehteen (01.10.2011 klo 09:09:26)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
11.02.2012, klo 20:00:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
346650 viestiä 8433 aihetta kirjoittanut 5926 jäsentä. Uusin jäsen: Sikanteri
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Lehtien tilaukset ulkomailta
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lehtien tilaukset ulkomailta  (Luettu 1645 kertaa)
Tertsi
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 29.08.2010, klo 09:39:44 »

Tilausta vaan peliin, viipymättä.
Tuohon mun tilaukseeni kuuluu ilmeisesti yksi erikoisnumero, joka ei tule "tavallisen" tilauksen mukana. Ainakaan mulle ei ole tullut esim. viime vuonna ilmestynyttä Gainsbourg-numeroa. Noita erikoisnumeroita taitaa tulla kaksi tai kolme vuodessa.
tallennettu

ksakke
Vieras
« Vastaus #16 : 29.08.2010, klo 09:41:23 »

Tilausta vaan peliin, viipymättä.
Tuohon mun tilaukseeni kuuluu ilmeisesti yksi erikoisnumero, joka ei tule "tavallisen" tilauksen mukana. Ainakaan mulle ei ole tullut esim. viime vuonna ilmestynyttä Gainsbourg-numeroa. Noita erikoisnumeroita taitaa tulla kaksi tai kolme vuodessa.
Casematen sivuilla voi valita onko yksi 11 numerosta tuollainen HS vai ei.
tallennettu
Kraivud
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #17 : 29.08.2010, klo 19:57:21 »

Joo, Casematea tilatessa Viapressen hinta on kalliimpi kuin kustantajalla, mutta joskus parikymppiä kolmesta lehdestä voi olla parempi vaihtoehto kuin 63 euroa yhdestätoista. Hintaeroa ei tule kuin noin euron verran per numero ja jos lehti ei olekaan mieleinen eikä halua jatkaa tilausta, säästää yli neljäkymppiä.
Spirou taas tarjoaa ulkomaisille tilaajille vuoden tilausta hintaan 192 euroa (52 numeroa), Viapresse 5 kk (21 numeroa) hintaan 53,82, joka puolestaan tulee euron verran halvemmaksi per numero. Säästöä tulee siis yli 50 euroa vuodessa.
Ellen ole ihan väärässä...
tallennettu
ksakke
Vieras
« Vastaus #18 : 30.08.2010, klo 06:48:46 »

Hintaeroa ei tule kuin noin euron verran per numero ja jos lehti ei olekaan mieleinen eikä halua jatkaa tilausta, säästää yli neljäkymppiä.
Toki toki, jos Casemateen ei ole aiemmin tutustunut, niin tuo Viapressen vaihtoehto on ihan kannattava. Mutta jos lehdestä pitää...
Kumma, ettei dBd:tä näy samoilla listoilla, Suomeen vuosikerta on kustantajalta 75€/80€ riippuen siitä, haluaako HS:n vai ei.
tallennettu
Jurpop
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Kvaak!

« Vastaus #19 : 30.08.2010, klo 19:07:56 »

Kiitos tiedoista. Casematea kävin vilkaisemassa ja tuo Canal BD oli huippu löytö. Kiitos. Mitään konkreettista en kuitenkaan saanut aikaan.

Pyörittelin hetken tuota Zackin tilauslomaketta mutta peräännyin sitten kuitenkin. Mulla on joku irtonumero tallessa ja muistelin etten niitä paljon edes yrittänyt lukea, selailin vain kuten muuten tein Bodoillekin. Kielipäätä pitänee kehittää ensin. Toisaalta yhden irtonumeron hinnalla vois löytyä kokonainen Cinebookin kääntämä albumikin?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: