Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Kun Mikki tuli Aamulehteen (01.10.2011 klo 09:09:26)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.02.2012, klo 10:39:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
346699 viestiä 8433 aihetta kirjoittanut 5928 jäsentä. Uusin jäsen: macrodeath
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Kotimaiset sarjakuvat ja tekijät
| | |-+  Joonas Rinta-Kanto & Fok_It
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Joonas Rinta-Kanto & Fok_It  (Luettu 4238 kertaa)
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

Smile!

« : 23.06.2010, klo 09:27:04 »

Joonas Rinta-Kanto on julkaissut esikoisalbuminsa, joka on bloginsa mukaan ristitty Fok_it.

Kvaakin arvostelu
« Viimeksi muokattu: 13.02.2011, klo 10:26:44 kirjoittanut Matti Karjalainen » tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Jaana S.
Vieras
« Vastaus #1 : 23.06.2010, klo 12:24:47 »

Oivan näköinen opus. Tyyppi osaa oikeasti piirtää, tämä ei ole huopakynällä lennosta sutaistun näköistä jälkeä lain. Nostan hattua sille, että hän tekee stripin/päivä noinkin huolellista jälkeä ja huumorikin toimii omalla tavallaan. Virkistävä uutuus. Hymiö!
tallennettu
hdc
Architectus urbis caelestis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #2 : 23.06.2010, klo 12:47:36 »

...ja minuun tämä taas ei vetoa millään osa-alueella, vähän kuin käsin piirretty Red Meat ilman vitsejä. No, väritys on ihan kiva.

(ja tähän kohtaan "minun mielipiteeni" ynnä muut asiaan kuuluvat disclaimerit)

tallennettu

Jaana S.
Vieras
« Vastaus #3 : 23.06.2010, klo 13:59:40 »

(ja tähän kohtaan "minun mielipiteeni" ynnä muut asiaan kuuluvat disclaimerit)
Oikein. Minä taas tykkään tämän tyyppisestä nyrjähtäneestä huumorista. Auttajahai on toinen suosikkini. Fok_it erottuu mielestäni omaan napaansa tuijottavista perusblogisarjoista kuin limppu herneestä.
tallennettu
mehustelija
Vieras
« Vastaus #4 : 25.06.2010, klo 13:23:50 »

Ihana lukea näitä teidän ihania mielipiteitä. Tuntuu tosi ihanalta, ihan lämpimältä mun masussa, käsissä, kainaloissa, navassa, nenässä, korvissa, silmissä, poskissa, takaraivossa, varpaissa ja niiden väleissä, sormenpäissä, takapuolessa, kaljussa, viiksien päissä, polvitaipeissa, säärissä, ihohuokosissa ja ihan joka paikassa kun luen näitä teidän perusteltuja mielipiteitä. Ihan mahtavaa, jatkakaa samaan malliin.
tallennettu
JanneT
Jäsen
Poissa

« Vastaus #5 : 09.07.2010, klo 16:49:42 »

Ai alpparinakin jo. Blogista olen lueskellut silloin tällöin ja jostain syystä kovasti tykännytkin. Ehkä noissa kavereissa on jotain tarpeeksi todellista.
tallennettu

Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot                        http://www.jannetoriseva.fi                         http://www.oswald.fi
Häm.
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #6 : 19.08.2010, klo 10:09:32 »

Aivan mainioita juttuja! Tästäkö suomalaisen sarjakuvan seuraava megahitti? Minä ainakin ostan muutaman albumin pukinkonttiin.
tallennettu
Kreegah Bundolo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #7 : 20.08.2010, klo 14:57:48 »

http://ylex.yle.fi/radio/ohjelmat/ylex-aamu/fokit-sarjakuvataiteilija-sai-faksia
tallennettu

Kreegah Bundolo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #8 : 13.02.2011, klo 08:40:07 »

Rinta-Kanto Radiossa:

http://www.radiohelsinki.fi/podcast/20644/norpan-maailma-5-2-2011/
tallennettu

Kreegah Bundolo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #9 : 19.03.2011, klo 20:20:43 »

Fok_It vaalihumussa. Äänestä suosikkiasi. Äänestys loppuu sunnuntaina. Itse annoin ääneni kanalle.
tallennettu

MattiHagelberg
Vieras
« Vastaus #10 : 19.03.2011, klo 20:44:18 »

Kalervo Kilipää on ehdokkaista luotettavin ja kokenein. Anna äänesi aidolle asiantuntijalle. Älkää antako nimim. kreegahbundolon mielipiteiden vaikuttaa omaan äänestyskäyttäytymiseenne. Päätös pitää tehdä objektiivisesti ja analyyttisesti eikä millään fiilispohjalla.
tallennettu
puro
Multirajoitteinen
Toimittaja
**
Poissa

Ei se siitä suttaannu.

« Vastaus #11 : 30.03.2011, klo 11:37:59 »

Toivottavasti albumille tulee jatkoa ihan painetussa muodossa.
tallennettu
Kreegah Bundolo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #12 : 30.03.2011, klo 11:46:58 »

Toivottavasti albumille tulee jatkoa ihan painetussa muodossa.

Just värkätään. Joonas tekee uusia, blogissa julkaisemattomia strippejä kirjaa varten juuri parhaillaan ja itse toimitan blogimateriaalista muuta kirjan materiaalia. Kevään mittaan ilmestyy toinen Fok_It.
tallennettu

Kreegah Bundolo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #13 : 30.03.2011, klo 15:08:09 »

Homma etenee heti kun saadaan firman faksi korjattua.
tallennettu

Toni
Jäsen
Poissa

Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos+ Rakkaudesta Kirjaan

« Vastaus #14 : 30.03.2011, klo 15:14:21 »

Jostain lehdestä poimittua:

"Fok.It on olevinaan Joonas Rinta-kanto nimisen kyypparin sarjakuvastrippausten kokoelma. Vähänkö koleeta.

Turha kuitenkaan yrittää uskotella, että ihmisen nimi voisi olla Rinta-kanto. Haloo, kuulostaa aika homolta. Yritin jopa faksata moista teksti-tv:stä, mutta eihän sieltä mitään löytynyt. Naama meni vaan näkkärille. Todennäköisesti nimimerkin taakse kätkeytyy joku viiksivallu rillipää, jolla ei kasva karva ylähuulessa. Jätkä on ihan liekeissä, kun on saanut kreisibailattua ulos hemmetin nolon kuumotuksen.

Tämän humoristisen tortun on suomeksi julkaissut apinoiden Tarzan, Kreegah Bundolo. Heitä yläfemma tai vedän sua maggaraan."
tallennettu

http://www.tahtivaeltaja.com – Ilman on paha elää!
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: