Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
25.05.2012, klo 08:01:10

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355452 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6031 jäsentä. Uusin jäsen: Parabola
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Eurooppalaiset sarjakuvat
| | |-+  Super S - Ässä Sarjakuvalehti
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Super S - Ässä Sarjakuvalehti  (Luettu 1326 kertaa)
Lurker
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 21.11.2011, klo 20:45:48 »

Missäs välissä Blueberry ilmestyi Metal Hurlantissa (ettei vaan olisi ollut juuri tuo Tsi-na-Pah-jakso)?

Tuolloin kyllä Giraud ja Moebius melkein sulautuivat yhteen. Sitten, ilmeisesti ihan tarkoituksellisesti ja tietoisesti, tyylit hivutettiin taas erilleen.

tallennettu

Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #16 : 21.11.2011, klo 22:01:19 »

Tsi-na-pah, joka on muuten yksi Giraudin parhaimpia taiteellisia saavutuksia on tosiaan julkaistu tossa Super-S lehdessä. Minulla on ne molemmat. Sitten julkaistiin toinenkin Blueberry jatkumo samaa Apassa saagaa. Minusta myös Aavesoturi albumi tuli Super-s lehdessä. Tarkistan asian kirjahyllystäni kun en nyt muista tarkkaan. Pian alkaa Täydelliset naiset telkasta. Pitää ehtiä katsomaan se. Kello on 21.oo. Grin
 Sitten tosiaan Metal Hurlant lehdessä ilmestyi toi Tsi-napah albumi, mutta aika huonolla painojäljellä. Kansikuva on tosi makea, mutta itse sarjis-sivut on huono laatuisia. Albumissa on paljon parempi laatu. Minulla oli nuo Metal Hurlant lehdet. Nyt Täydelliset naiset kutsuu sohvan ääreen.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: