Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Joululahja on sarjakuva (22.11.2011 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
24.05.2012, klo 06:20:38

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355355 viestiä 8523 aihetta kirjoittanut 6029 jäsentä. Uusin jäsen: Ak-ke
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Ikälaskuri...
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ikälaskuri...  (Luettu 5433 kertaa)
Axuz
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Kvaak!

« : 15.04.2004, klo 18:14:15 »

Kerropa mulle Kouvalainen, miten toi Kvaakkilaisten ikälaskuri toimii? Käsittääkseni, jos on ilmoittanut tarkan syntymäaikansa omiin tietoihinsa, Kvaakki ilmeisesti automaattisesti osaa ilmoittaa sen perusteella oikean iän kenelle hyvänsä, joka tämän tiedon on kirjoittanut. Tarkoitan siis silloin, kun käy kattomassa omia tai toisen Kvaakkilaisen tietoja. Ainakin näin tuntui omalla kohdallani tapahtuvan viime vuonna täsmälleen oikeana päivänä, eli Kvaakki päivitti ikäni realiaikaisesti...

Nyt kun kuitenkin kävin katsomassa, Kvaakin mukaan ikäni onkin yhtäkkiä 28 ja meinasin oikeasti saada slaakin! Tästä on vielä iäisyys (eli monta kuukautta) siihen, kun täytän 28 ja mun piti oikein hikikarpalot väluen laskea kahteen kertaan, et olinko mä nyt sittenkin jo 28 vai 27... Ei tällä tavalla saa pelästytellä viattomia Kvaakkilaisia!  Embarrassed

Huh... kyllä vierähti lohkareet sydämeltä, kun sain iäkseni sittenkin sen 27, sillä jos oikea vastaus olisi ollut 28, niin miten ikinä olisin selittänyt itselleni sen menetetyn vuoden...?  Roll Eyes
tallennettu
Rami Rautkorpi
Siirtäjä
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #1 : 15.04.2004, klo 20:14:57 »

Vilkaisepa huviksesi, että se syntymäaika on oikein profiilissasi. Kyllä se laskuri ihan oikein tuntuu toimivan, ja kakkuakin tarjoaa synttäreiden kunniaksi...
tallennettu

Älä puhuttele natsimuumiota, ellei natsimuumio ensin puhuttele sinua.
Axuz
Jäsen
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #2 : 15.04.2004, klo 20:22:11 »

Niinpä onkin päin honkia! Kiitos Rami. Tottumuksesta kirjoitin iän tyyliin: päivä, kuukausi, vuosi... mutta Kvaak kysyykin sen jenkkiläiseen tyyliin. Tietenkin, koska koko portaalimuotti taitaa alun alkaenkin olla jenkkilästä kotoisin... En kuitenkaan ny jaksa muuttaa, kun en muista enää omaa salasanaanikaan, mutta lohdullista tietää, että olen siis sittenkin vasta 27. Huaahhh!!!  Cheesy
tallennettu
Mia
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #3 : 16.04.2004, klo 14:17:42 »

Vai hikikarpalot noruu. Odota nyt edes, että olet kolmekymppinen. Hei, täällä on kuule meitä muita, joilla on jo ihan oikeasti toinen jalka haudassa!   Grin
tallennettu
Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #4 : 30.05.2004, klo 20:44:18 »

Mun ikä päivittyi ajallaan ja oi, kuinka komea syntymäpäiväkakku komeileekaan iän vieressä Grin
« Viimeksi muokattu: 30.05.2004, klo 20:44:32 kirjoittanut Leo Lehtinen » tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: