Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
24.05.2012, klo 06:04:41

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355355 viestiä 8523 aihetta kirjoittanut 6029 jäsentä. Uusin jäsen: Ak-ke
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Voisiko pikaviestilinkin paikkaa muuttaa/suurentaa?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Voisiko pikaviestilinkin paikkaa muuttaa/suurentaa?  (Luettu 1899 kertaa)
J.Salo
ijusten
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: mies

..ja valmis!

« : 15.04.2004, klo 13:30:08 »

Se on nyt hyvin pienenä tuossa alakulmassa, ja minulta meni pari päivää huomata että oli tullut postia. En tarkista sähköpostiani päivittäin, ja Opera tappaa mahdolliset popupit.

Joissakin foorumeissa lukemattomat viestit näkyvät isolla foorumien yläpuolella, osassa jopa niin että lukemattomat privat ovat "avonaisina" ennen foorumiluetteloa.

Tällä hetkellä se on niin onneton alalaidassa, että jos et odota postia, et todellakaan huomaa, että sellaista on tullut. Itsekin huomasin vain, koska linkki oli heti "jäsenten määrä" tekstin vieressä, jota olin katsomassa.
tallennettu

Kronologisesti myöhässä.
#Kvaak.fi@IRCNet
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #1 : 15.04.2004, klo 14:23:19 »

Mulla on käynyt pari kertaa ihan samalla lailla.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Justus
Jäsen
Poissa

Ralf on Kuningas

« Vastaus #2 : 22.04.2004, klo 11:18:18 »

Katsos, minullekin oli tullut (luen kyllä emailini 10 min välein) ja olen lähettänyt yhden johon en ole saanut vastausta.  Pikaviestiemailissa ei muuten lue mitenkään selkeästi, että se on pikaviesti Kvaakista. Sen takia se ihmetyttää. Lähetin kerran Freaky Mikelle pikaviestin ja hän varmasti vähän ihmetteli asiaa Cheesy. Enhän nyt lähettäisi sellaista _sähköpostia_ koskaan, että "Red Meat puree" tms.  Itse sain tuolta aamulta kyselyn emailissa, paljonko voi pyytää vanhoista Roope-Sedistä. Ihmettelin että mitä tuollaista postia tulee.. Se olikin pikaviesti jonka nyt vasta näin.

PhpBB:ssä nämä ovat paremmin, käytän itse sitä. Viestit lukee ylhäällä tai ne voi laittaa miten vaan jos haluaa. Voi tässäkin, olen varma.
tallennettu
FreakyMike
Taideseppä
Jäsen
Poissa

weird bastard..

« Vastaus #3 : 22.04.2004, klo 19:08:57 »

Kyllä mä muistan sen Red Meat viestin. Taisin jopa vastatakin siihen jotenkin. :)

Minäkin huomasin ensimmäisen itselle tuleen yksityisviestin vasta päiviä sen tulemisen jälkeen.
tallennettu

Sarjakuvat: [ http://koti.mbnet.fi/~zuge/comixfreak ] - Kuvataide/esineet: [ http://mbnet.fi/wfan ]
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #4 : 22.04.2004, klo 19:15:30 »

Varsin huomaamatonhan tuo on. Saisi kyllä olla tuossa heti alussa vaikka näin: "Hei, [mrX], tänään on xxxx klo xx, ja sinulla on 2 uutta pikaviestiä" ja siihen tietty linkin suoraan viestiin.

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
O.K.
Jäsen
Poissa

« Vastaus #5 : 22.04.2004, klo 19:29:24 »

Varsin huomaamatonhan tuo on. Saisi kyllä olla tuossa heti alussa vaikka näin: "Hei, [mrX], tänään on xxxx klo xx, ja sinulla on 2 uutta pikaviestiä" ja siihen tietty linkin suoraan viestiin.
Ja vilkkuvalot ympärille ja viereen neonvihreä minkki heiluttelemaan isännänviiriä. Grin

Totta on, pitää oikein erikseen pitää mielessä pikaviestialue, että sen muistaa.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: