Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Liuskalehti palaa! (19.04.2012 klo 18:17:15)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
23.05.2012, klo 23:30:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355348 viestiä 8523 aihetta kirjoittanut 6029 jäsentä. Uusin jäsen: Ak-ke
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Vihaamasi sarjakuva?
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vihaamasi sarjakuva?  (Luettu 55340 kertaa)
Emppu
Känisijä
Jäsen
Poissa

« Vastaus #420 : 31.07.2011, klo 08:50:18 »

Käsittääkseni aihe lipsui negatiiviseen kritiikkiin noin yleisesti, mitä Nanna sanoi. Ainakin sen perusteella tein noi kaksi viimeisintä kommenttia.

Eri asia tietenkin, jos se menee virheiden osoitteluksi kyseenalaisin sanavalinnoin. Viohdettä sellainen kuitenkin voi olla.
tallennettu

Korro
Opiskelia
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #421 : 31.07.2011, klo 09:41:42 »

Niin,miten sivilissääty,ammatti sekä koulutus liittyvät kritiikin antajalle? Itse olen törmänyt netistä nimeltä mainitsmattomaan henkilöön joka arvosteli kaikkea kaikesta negatiivisesti. Koska,hän on skipannut yhdenluokan peruskoulussa/käy lukiota. Varsinkin minua hän tykkäsi ärsyttää. Ainakin hän arvosteli kaikkea mitä olin tehnyt sun muuta varsinkin taiteesen liittyen sillä periaateella koska HÄN on koulutettu - HÄN on automaattisesti parempikuin muut. Huom,edellisessä kommentissani tarkoitin sitä että ei pidä alkaa arvostelemaan ensin omilla saavutuksilla provosoiden keskustelu. Sekä sitten haukkuu taidettasin kommenttien ' ihan shaissea,et osaa' Tuollaisesta käytöksestä voi päätellä ettei se ikä,sivilisääty yms vaikuta kommenttien tasoon.

(Omassa kofeiinisekavuudessani saatan olla kirjoittanut ihan mitä sattuu,elämä on)
« Viimeksi muokattu: 31.07.2011, klo 09:50:25 kirjoittanut Korro » tallennettu

Hyvinkää? Kuka sinne haluaa? -Salatut elämät
Emppu
Känisijä
Jäsen
Poissa

« Vastaus #422 : 31.07.2011, klo 11:15:41 »

Edelleenkin, enemmän persoonasta kiinni kuin siitä, mitä on koulutukseltaan, sukupolveltaan tai sukupuoleltaan. Tietenkin, kritiikin annossa kuin sen vastaanottamisessa kehittyy, jos siihen on motivaatiota. Turha kuvitella, että ihmiset, jotka antavat ensimmäistä kertaa elämässään kritiikkiä, olisivat yhtä ammattilaisia kuin ne, jotka antavat sadatta tai tuhannetta kertaa sitä kritiikkiä. Suurin osa kuitenkin hiffaa, millaista kritiikkiä pitää antaa, että se on hyödyllistä, mutta inhottavien ihmisten määrän ollessa vakio, ei voida välttyä siltä, että joku riidanhenki päätyisi antamaan kritiikkiä väärään sävyyn.
Edelleeniin voimme ylipäätänsä kyseenalaistaa ko. blogin olemassaolon olevan kritiikkiä, enemmänkin yhden ihmisen raivoamista asioista, jotka kokee olevansa tärkeitä hänen käsitykselleen tehdä sarjakuvaa. Minä jaan tämän käsityksen siinä määrin, että olen tyytyväinen jonkun tuovan ne esille, tavalla tai toisella. Vähän niin kuin "Is it me or is everything shit? Encyclopedia to modern life"-tyyppien raivoamista Big Brothersista aina luomuruokaan. Vaikka luomuruokaa popsinkin jossain määrin.
tallennettu

Korro
Opiskelia
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #423 : 31.07.2011, klo 11:19:25 »

Hmm,totta. Kyllä se persoona määrittelee millaista kritiikkiä kirjoittelee. Mutta tuo minun viestini pohjusti sitä kuinka jotkut 'viksummat' määrittelvät omalla menestyksellä miten muiden pitäisi elää, sekä mitä mieltä pitäisi olla koska hänkin on.
Lopetan tältä erää tälle kirjoittelun. Nyt kun mielestäni tämä suurensuuri on osaltani käsitelty. Kaikki riipuu persoonasta PISTE
tallennettu

Hyvinkää? Kuka sinne haluaa? -Salatut elämät
Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: